esmaspäev, 1. oktoober 2018

Lillepungakiri

Lõpuks sain valmis ühe pitssalli ja eile ka raamile tõmmatud. Seekord vist tuli paras suurus (mitte liiga suur) ja mõnusalt läks raamile. Ma ei hakanud üldse nende puupunnidega jamama, kohe ajasin traadid sisse ning kinnitasin laiuse paralleelseks. Aega kulus vähem kui üks film :)
Mul on nädalavahetusel pühapäeviti selline "minu aeg", kus ma üritan olla pigem tubane ja kas koon või loen või kokkan.
Kudumisaega on vahel hea mõõta taustaks mängiva teleka programmi alusel. Mingid tööd, millega on kauem aega läinud, jäävadki mulle meelde just taustal olnud saate järgi. Selle salli raamimine nüüd seostub mul Foyle´i krimkaga.


Muster on Aasa Jõelaidi raamatust "Lillepungakiri". äärepitsi valisin rätiraamatust. Mõõdud: 163cm x 61cm.
Materjal on 100% meriino, ostsin suvel Liinalt Märjamaalt. 
Kudusin seekord 3.0 varrastega, alustused ja pitsiserv 4.5stega. 
Materjali kulus 175grammi. 
 Mõnusalt kuldne toon on sellel kollasel, muidu kollane üldiselt minu lemmikvärv ei ole aga rohelise või sügavpunasega koos kuldne on nii mõnusalt sügisene.

Kootud on klassikalisel moel nagu Haapsalu sallile omane - äärepits eraldi ja külge hiljem õmmeldud. 
Külgeõmblemise taustaks mängis Herman Simmi riigireetmise dokumentaal :D 
Tõeliselt vastuoluline sall ühesõnaga. 
Aga ma ise olen üle pika aja rahul, midagi ei jäänud puudu (lõnga) ega üle (sakke). Ei tulnud hiigelsuur (nagu mul viimasel ajal juhtub) ega ka liiga pisikene (samas päris kolmanikreeglit ka ei järgi aga ma ei kujuta ette, et oleks veel pikem).

Nüüd lasen tal venituda pisut ning seejärel viimistlen servad ära.

Ilusat kuldset sügist!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar