esmaspäev, 21. august 2017

Nädalavahetus Riias

Siia tuleb varsti pikem reisikiri koos pildimaterjaliga. Võibolla ei tule ka, eks ma vaatan seda asja.

Aga kindlasti tahaks ma kirjutada ühest võrratult armsast pensionäriprouast, kes raudteejaama juures turul omakootud kolmeneljavärvilisi käpikuid müüs. Keerud, kaks rida narmaid, valged ja hallid toonid segamini rohelise ning mustaga.
Ja maksid need 10 Eurot.
Jah, lugesite õigesti, kümme eurot!
Selliste eest küsitakse teadlike kudujate poolt vähemalt poolsada ja õigustatult, see on suur töö.

Minu käpikud

Muidugi ma ostsin need omale! Minu toonid ja sümpaatne proua...
Natukene jutustasime ka aga vaevaliselt, ma ei oska ikka üldse vene keelt enam... aga kindad on imearmsad :)
Tal oli neid mitu paari, igaüks omamoodi toonides.
Õudselt oli kiusatus veel ühed osta aga mõistus tuli koju.

Kui satute sinna, siis ta oli kohe seal servas, kus algavad need kaartega vanad hooned ja teisele poole jäävad letid värske talukaubaga.
Lillede ja hiinakaubanduse massist tuleb end enne läbi murda.

Muide, lilled maksid pühapäeva hommikul sente.
Pikad suureõielised krüsanteemid 60 senti tk.
Äkki meie turgudel on ka nii, ma ei ju ei satu tööajal linna jalutama...

60 senti tükk


Riia oli mitmepalgne ja teismoodi.
Ma olen seal nii palju käinud ja ikka on nurki, mis nägemata või uudsed.
Mis on ju iseenesest hea, on põhjust tagasi jälle minna, kunagi...

Hipsterid elavad siin kvartalis - Miera



Natuke fotosid lisatud, siit ja sealt...

Ajaloomuuseumis
Fazenda
Rahvusraamatukogu
Sena Klets
Pargid

Nice Place - seal võib vahel näha liivi keele doktorit Valts Ernštreitsat

Art Laine, meie hotell, kohe EW saatkonna kõrval

Riia kunagine linnapea George naise ja koeraga :)
Laima kommipood Mieras
Suiti sokikirjad, uus raamat keskusest "Sena Klets"
Kindakalender 2018
Lõnga seekord ei ostnud, imekombel õnnestus :) aga kalendreid ja komme muidugi.

Inspiratsiooniks teile pildikene 28C kraadisest leitsakust Läti rannal. Viskasime nalja, et tulime soojamaapuhkusele :)


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar