kolmapäev, 19. oktoober 2011

Targutus

Ma olen pikemat aega peas kandnud mõtet teha üks postitus liikluse teemadel, kuigi ega ma nii naiivne ka pole, et ma arvaks, et sellest tolku on. Aga mul on vaja auru välja lasta nohh.
Nii et kallid kaasliiklejad, mõned mõtted suvalises järjekorras :

1. Ristmik - minule õpetas minu kallis autoõpetaja onu Jaan, et ristmikule tuleb sõita ettevaatlikult aga ristmikult ära siuhti. Et jääks teistele ka aega ja poleks jalus. Täna aga oli jälle keiss, kus lühikese intervalliga foori taga olev auto 1) paneb ära telefoni 2) lükkab käigu sisse 3) sõidab - ja kollane vilgub.

2. Ristmik 2 - jällegi tuleb tsitseerida onu Jaani - kui teed pööret, ära keera diagonaalis end ristmikule risti. Pööre tuleb teha võimalikult keskelt ja võimalikult täisnurga all. See on rohkem teemaks maal, kus maajõmm arvab, et ta on a ja o ning terve tee on tema päralt. Mul on tulnud paar korda konkreetselt tagurdada, et jõmm mul oma pika fordiga nina ära ei äestaks. Tehke ilus kaar, jääb kõigile ruumi :)

3. HELKUR - ma tahaks siinkohal lausa karjuda. Kandke ja mitut palun. Ja sina valge nokatsiga rattur, oalun võta teadmiseks, et valgest mütsis ainult ei ole kasu. Ratas võiks olla valgustatud (vist lausa peab olema), helkurvest ei ole paha mõte ning üleüldse, ma arvestaks sinuga 100% kui mul oleks võimalik sind maanteel näha. Kokkulepitud? 

4. Õuealamärk - peaks põhimõtteliselt tähendama seda, et see ala võib olla täis igas pikkuses inimesi. Ka lapsi nt, seega ära tee kiiruskatseid. Mis siis, et seal ei ole politseid enamasti passimas ja keegi ei keela. Mõned asjad võiksid olla reguleeritavad oma aju tasemel ka.

Kui mul midagi veel m,eelde tuleb, siis ma lisan.

3 kommentaari:

  1. õiged märkused! Mind ajavad eriti marru pimadas helkurita liiklejad. Olen juba mõelnud, et oleks üleliigset raha , siis ostaks portsu helkureid autosse ja iga korda, kui näen tee ääres helkurita inimest siis kingin selle talle

    VastaKustuta
  2. Muuseas, helkurvest on jalgratturile pimedas kohustuslik. Nii linnas kui maal.

    Anonüümik

    VastaKustuta
  3. Siis ma mäletasin õigesti.
    Neid isegi on palju liikvel ja vägagi märgatavad on kaugelt.

    VastaKustuta