kolmapäev, 11. august 2010

Uus käsitöö

Poes jäi silma täna uus Käsitöö ja no ütlemata armas number tundub esmapilgu olevat. Üle pika aja minu maitsele ja asjalik.

Jäin praegu muhu pättide teemasse kinni ja nood ristpistes vanemad versioonid on nii ilusad. Ma ei ütle midagi halba muhu tikandi kohta aga kuidagi ületarbitud on see viimasel ajal. Ja nüüd vaatan neid vanemaid mustreid ja imestan, et kus peidus nood küll olnud on! Nt see pilt ajakirjas aastast 1924 muuseumisse toodud pättides on kordades ägedam kui praegu levinud minu silmale "klassikaline" muhu pätt. See oli mulle kah uudiseks, et pätt oli omamoodi taaskasutus ehk siis jalanõusid tehti vanadest kuubedest ja sisse voodriks pandi silmkoes vanu esemeid nt.

Kristi lugu ootab lugemist ning palju-palju muud põnevat!
Kes kahtleb, siis soovitan väga osta. Ilus number on!

3 kommentaari:

  1. ostsin, tõesti on hea.
    ma hakkasin poes lehitsema nende barettide pärast (mis olid blogis paremini pildistatud) ja siis jäi muud ka silma.

    VastaKustuta
  2. Nii on. Meeldivalt üllatas ka seekordne Interweave Knitting muideks. Mitme asja peale tuli isu.

    VastaKustuta
  3. Aitähh soovitamast! Tõesti väga asjalik ja tekitab tahtmise paljusid asju järgi proovida.

    VastaKustuta