kolmapäev, 18. august 2010

Söögituba vitriinkapi ja lühtriga

Ilus. Mul on ka see ideaalpilt vitriinkapi ja suure söögilauaga, lühtrit nii väga ei himusta. Priiskama pole ju ka mõtet hakata!

Selle ma mõtlesin välja, miks mulle farmville´is detailid meeldivad :) - see meenutab mulle minu lapsepõlveraamatuid - Pipit ja Bullerby´d. Minu pipi oli see, kus sisu oli 90% must-valge aga vahele oli pikitud mõni üksik aga hinnaline värviline pilt. Ma võisin tunde neid detaile uurida, ikka et mis on kaupmehel poeriiulitel jne.

Aga Bullerby? Sealt on pärit mu ihalus verandade ja viilkatusega majade järele. Murdkelp/murdviilkatuste kui olla täpne. Alles hiljuti nägin sellist Vasalemmas ja fantaasia läks kohe tööle... aga seal polnud verandat, nii et miinused sellele majale.

Ma ei mäleta praegu, kas Bullerby´s võis olla ka suur söögituba vitriinkapiga? Pole välistatud ehk suure tõenäosusega oligi.

Kodus pistan nina raamatusse ja vaatan.

2 kommentaari:

  1. Lühtrit on vaja seetõttu, et muidu on pime süüa

    VastaKustuta
  2. Selleks ei pea ju lühter olema, ma seda mõtlesin.

    VastaKustuta