reede, 7. detsember 2007

Ei pakenditele!

Vot selline üleskutse!

email_footer.jpg

4 kommentaari:

  1. Ma juba aastaid õmblen ise kingikotid ja maksma läheb see paras summa :P
    Idee kuidas kotte teha pätsasin Kreenholmi poest- lihtne ja kiire ja ilus. Mu sõbranna pere kasutab vanu kotte uuesti- ja uuesti. Sääst missugune.
    Peaegi on need kotid hiljem head nt kuivatatud õunte vms hoidmiseks

    VastaKustuta
  2. Õige! Ühinen üleskutsega!Õmblen ka ise tavaliselt koti, mingi riidetükk ju ikka alles on,või kasutan ära "vanu kotte" ja paberid,eriti meeldivad mule need pehmed paberid, mis tavaliselt kinga või saapa karpides on :P
    Sel aastal on mul juba mitu kotikest õmmeldud

    VastaKustuta
  3. Ma kasutasin eelmisel aastal ka kotte. Riide leidsin kohalikust second handist, seal on vahel nii armsaid kangatükke olematu hinnaga.
    Nii et mulle see üleskutse sobib :)

    VastaKustuta