reede, 15. september 2006

Tegelikult tahaks meenutada seoses nende klikkide paljususega siin üldse, et kuidas ma kuduelu juurde tagasi tulin. Asi väga lihtne! Eelmises töökohas oli mul noor kolleeg Kats, kes muudkui kudus ja kudus. Ma kudusin ise ka aga suht vähe ja tundus, et selle hobi hiigelajad minu jaoks on möödas. Aga Kats saatis ikka vahvaid linke ja kodukaid jne. Siis ma avastasin alles, mis tegelikult netis minu lemmikhobiga vahepeal toimunud on:). See oleks olnud nagu uus ärkamine. Ma sattusin uuesti lõngapoodidesse kolama, hakkasin uuesti ajaviiteks ja pidevalt midagi näpuvahel nokitsema, meenutasin kuduvõtteid ja kunagi õpitud trikke. Uuendasin oma lõngavarusid, töövahendeid ja avastasin uusi võtteid. Siis, septembris 2005 tuli IT foorum, siis käsitööblog IT keskkonnas kuni lõpuks kobisin siia üle. Isiklikku veebi pidasin ammu, aastaid juba aga siis tekkis vajadus jagada käsitöö teemat eraldi blogis ja siin see siis nüüd on.
Nüüd ei möödu ühtegi nädalavahetust kääed rüpes, ikka mingi suurem töö pooleli ja ideed kapis ootel. Huvitav on! Eks ikka sellepärast... ja ma ikka leian vahel mustri, mis väljakutset ka pakub. Nii et mitte ainult kudumine kudumise pärast, vaid keerukustest läbi närimine, ilus tulemus ja loomingulisus on see, mis võlub :).

1 kommentaar:

  1. wow, mul polnud aimugi:) v2hemalt midagi head tuli sellest x kohas t99tamisest seljuhul:P

    VastaKustuta