teisipäev, 11. juuli 2006

Puuvillase lõngaga kudumine on jube tüütu. Mina ei tea, miks aga mulle eriti ei istu. Samas materjalina mulle puuvill väga meeldib. Hakkasin kuduma viimasest Käsitöö ajakirjast ühte suvist toppi, mille autoriks on Elsa. Pisike asi aga ei edene ega mädane. Eile käisin veel kumminiiti otsimas, et seljaosasse igaks juhuks tugevduseks seda sisse kududa. Selg on valmis aga esimene osa venib ja venib ning ma olen tüdinud. Kuigi tegelikult kudunud olen ma seda vist 2 päeva kokku, icc. Jah, pühapäeval sain seljaosa valmis ning eile alustasin esiosaga.

Kudumisvajaduse tingis Dagö :P, no pole kontserdile midagi suvist selga panna noh. Suutsin end nii palju kokku võtta, et kaubandusest leida mingid enamvähem sobivad suvepüksid. Palavaga kaubanduses käia ja proovida on vastikvastikvastik, võehh. Kaubanduskeskused on üldse karmid, eile läksin korraks läbi Rimist. Kell oli pool 10 õhtul ja ma seisin oma vadakupiima ja kumminiidiga kassasabas pool tundi!!! Trennist väsinud, palavusest nõrk ja unine, totaalne siiber kaubakeskusest mõneks ajaks...
Aga nüüd ma peaks ikka jätkama seda va pluusi, kuigi ma üldse ei viitsi...

***

Interesting, it is so boring to knit some cotton project. It takes so much time and Id like to see it finished already. Actually I started on Sunday with my summer top but it seems that I have knit it for weeks already!
The reason why I needed the thing, is the concert next week - nothing to wear :) as usual.
The material is good, I like it and it is green :). But it is too boring to knit it...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar