neljapäev, 6. juuli 2006

PS. Varane sünnipäevakingitus!

Tegin omale sünnipäevakingituse:), tellisin püsikorraldusega paar kudumisajakirja. Loodetavasti saan mõne nendest juba augustis oma postkasti. Ajakirjadeks siis: Filati Handknitting ja venekeelne Sabrina (sama sisu, odavam). Viimast ostan sageli putkast, las siis tuleb parem postiga. Ja kolmas pisike, mida ma alati ostan ja fännan, on Sabrina Socken Special. Mul on lausa haiglane huvi selle viimase vastu :D, kuna ma tahan näha KUI palju ideid sokiteemadel annab välja punnitada. Siiani on nad alati mind millegagi üllatada suutnud.
Vogue Knitting paeluks mind ka aga ma ei raatsi seda ise tellida. Sama on Rowani ajakirjadega, need on NII ägedad!!! Aga mairaatsi noh :P. Nii et kui keegi piinleb kingimure küüsis ja omab krediidikat, siis siit tuleb vilje :D:

Rowan Magazine Offer (?9.99) Buy all 4 magazines for just ?9.99. Offer currently includes Rowan Knitting magazines 30, 31, 32 and 34. (Magazines will be substituted if no longer available). Please note: limited to one per order.

Caibre tegi tellimisprotsessi juba läbi ning maksis see tal ?13.44 kokku. Kiidab, et paksud ja väga ägedad ajakirjad on!

Ma võin veel kingivihjeid anda :D
Liann lõngapoe (Narva mnt pro kapitali majas) kinkekaart nt

või siis lõngu netipoest :

Volare (toon nr 6704 ja 6713)
Cortina Fantasia (toon nr 9548)
Mammut (toon 009)

Ja need villad on ka jube lahedad, eriti okkaroheline ning heleokkaroheline:). Ja muidugi võib alati lambahalli lõnga kinkida! Sellist jämedat ja mõnusat sokilõnga.

Heldeke, ma olen hulluks läinud oma vihjetega siin:P. Ahnepäits selline, vot. Aga noh, ma ju tean, et varsti selle küsimusega mind piinama hakatakse, kuigi sünnipäevast kui sellisest ma eriti ei vaimustu - vanemaks saab ja korraldama äkki peab.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar