laupäev, 8. juuli 2006

Hästi mõnus suvi on mul siiani olnud!
Tänasega võib öelda, et pool suve on läbi, sest ma kuulsin sel suvel esimest korda rohutirtse. Tirtsud seostuvad mul hilissuve ja sünnipäevaga (mis on veel kaugel!). Sellesse esimesse poolde jäävad väljasõit Rakverre, Poolas käik, seiklusrikas reis Hiiumaale, heakorratööd ning ööekskurssioon loomaaias ja tänane jalgsimatk Paldiskis.
Jalutasime mööda pankrannikut rongijaamast kuni majakani, pidasime piknikku ning siis tulime randa mööda tagasi. Ilm oli kuum:), vett kulus palju ning merevesi oli megasoe! Mõnus päev oli!
Pisut olen isegi päevitunud ja õnneks ei pidanud ma selleks maas tunde vedelema :P.
Suve teise poolde jääb Dagö kontsert koos Ursulaga Pirital, päevake ehk folki ning augustis tahaks Vormisile pisikese ringi peale teha:).

Käsitööteemasse nii palju, et uus Sabrina on ilmunud ja soetasin omale viltimisraamatu laagrisse kaasavõtmiseks. Nüüd ma olen puhkuseks hästi valmistunud - paar kuduajakirja, paar uut raamatut, ilusad ilmad, 3 rulli filmi ning hulgaliselt päikesekreemi :). Kudumiseks pole praegu aega, patakad vajavad talveks laadimist:). Ja ma ei püsi eriti paigal, mulle meeldib ringi tuuritada ja suvi on selleks parim aeg. Talvel olen ma nagu karu talveunes, vähe energiat ja laiskus kallal.

***
The first half of summer is over, I heard the grasshoppers´ song today and it means that summer end is not far. My summer has been wonderful - small tour in East-Estonia, trip to Poland, adventura in Hiiumaa, some volunteer`s job in Tallinn zoo with kids and today`s small walking tour in Paldiski.

We went by train, then walked from the station till lighthouse and back. Weather was wonderful, maybe even too hot, around 30ties but as we were near the coast and sea, we survived. I`m a bit sunburned!

I have some plans for the second half of summer as well. I`d like to go Vormsi (a small island in Estonia) and I`l go to Dagö`s concert next week and maybe I`l visit Viljandi Folk, not sure about it yet.

But now I have 2 weeks off! I`m ready for my vacation! I have a couple of books, couple of knitting magazines, some films for photo making, and one felting book for scotties` summer camp. Actually there is no time for knitting as my "batteries" needs to be charged for winter;)

1 kommentaar:

  1. Kohtumiseni Dagö´l :D

    Mõnusaid kontserdielamusi.
    /me lohistab end kah Pesakonnaga linna tagasi, sest sellist asja ei saa ometi kuulamata jätta.

    VastaKustuta