kolmapäev, 14. juuni 2006

Palavus halvab meeled ja füüsise!

On ikka ilmad praegu, hetkel näitab ilm.ee Tallinnasse 17 kraadi. Mitmepäevalisest maalolekust ja kuumusest on mu linnasõiduks vajalik reaktsioonikiirus kuidagi nõder. Lisaks tervisehädad, mistõttu hommikul suisa poolelt teelt sai koju tagasi keeratud.
Kuumusest puudub täielikult söögiisu. Hommikul kohvi ja võileib - need kuidagi veel lähevad aga ülejäänud päev on üks hullem veejooma. Täna peale valuvaigistitest toitumise magasin pool päeva maha. Siis sundisin end lae all ronima ning tapetseerimise magamistoas ära lõpetama. Lõunasöök koosnes meesaiast ja rohelisest teest. Õhtul oli intensiivne trenn ning jällegi minnes pool liitrit vett, seal pool liitrit ja peale trenni veel sama palju. Nüüd leidsin kohalikust poest rediseid ja mõnusat jogurtit. Midagi mõnusalt värsket tahaks! Aga ma ei tea isegi mida, sõin kõik redised ära:). Ja ingmani vanilli jäätis läheb ka alati sisse :D Aga vahel on küll tunne, et ma koosnen viimasel ajal ainult veest.
Tänane trenn oli nii mõnus, õppisime peamiselt sambat ja merenque`i. Viimane mulle meeldib, see ajab lihased nii kangeks ja mõjub "strateegilistele piirkondadele" kenasti ;). Homme jälle! Ja siis jääb kahjuks paar trenni vahele, kuna me sõidame esmaspäeva varahommikul 3 päevaks Poolamaale. Aga noh, eks ma saan siis seal ehk harjutada seda, mida ma õppinud juba olen ;).

Eile heegeldasin 10kond pisikest shotlast lisaks eelmistele. Paar tk on veel teha, siis saab pühapäevasel erikal igale osalejale kingituseks jagada:). Seekord tegin roheliste pärlitega kaelakeed neile ja kutsid ise tulid ka pisut pisemad. Kokku on neid vaja mul 20tk.

***

It is too warm here, 17 degrees in Tallinn and it is almoust midnight already! I have no appetite at all, just water and some icecream or fresh fruits, vegetables. I found from local store the radishes and one new type of light yogurt. It is my dinner tonight:) and of course one small ingman`s vanilla icecream included!

I had my bailatino lessons today again (3rd time) and this time I really liked it. It was better than on monday. Music was better and I remembered all basic steps :). Tomorrow will be next lesson and then I have to skip 2 lessons because my trip. I will to Poland next week for 3 days.

I did some small scotties yesterday, like these but smaller and with green collar. I need 20 pieces for the participants of speciality show of scottish terriers on Sunday. There will be a big show in Keila-Joa and judge is most famous breeder from Sweden, Dan Ericsson. Mu dogs will not participate but I promiced to board to help them with know-how and experiences as I have organized 3 shows in past. So, keep the fingers crossed! I have to find time for these 2 small scotties, then I have 20 of them:).

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar