neljapäev, 1. juuni 2006

Ematehnik soovitas mul oma blogis mu kotisisu kirjeldada. Oh my, hullemat ülesannet ei saa olla :P. Mu kott püsib korras min 1 päeva vast ja siis on seal kõik (minu) käe järgi aga totaalselt segamini.

Aga noh, ma püüan:
* rahakott;
* kamm;
* märkmik, mida ma kasutan rariteetsetel kordadel :D nagu nt jõulupühade aegu, et vanaldaste sugulaste aadressid ümbrikele kirjutada;
* autopaprid
* autoraadiopaneel :D (jube palju võtab ruumi)
* telefoni handsfree juhe
* visiitkaardid
* vahel võtmed aga enamasti on võtmed taskus (kodu, kontor, auto - kotti lendavad nad siis, kui mantel varna jääb)
* vahel telefon (sama lugu, mis võtmetega). Ma olen nagu Toots, taskud on alati punnis :D
* alati mingi plaat - teel autosse või autost tuppa, sest ilma musata ma reeglina ei sõida ja 1 plaat autos kaua ei püsi (on erandeid)
* trahvikviitung (jah, ma sain esimest korda elus trahvi 2h-tasuta-alas parkimise eest, mul polnud kella pandud!!! ) - mälestuseks oma lollusest
* deodorant
* huuleläige (ainus kosmeetikavahend, mis mul vahel kasutuses on)

Vist sai kõik kirja. Jätkab see, kes esimesena loeb! Haa!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar