neljapäev, 6. aprill 2006



Minu värskeim käsitööalane kirjandus - kaks raamatut ühistellimusest, eestikeelne käsitööajakiri ning saksakeelne sokiajakiri.
Viimasega on mul omapärased lood. Sokid on ju kuidagi väga elementaarne teema, eksole aga see ajakiri suudab alati üllatada. Nii ma siis korra kvartalis ikka ostan seda R-kioskist, kuigi hind na soolane. Mind siiralt huvitab, kaua annab ainult sokkidest ajakirja välja anda :D. Seekord olid põnevad nn sandaalisokid - poolsokk, ilma kannata, suure varba ja labaosaga triibik. Hästi lõbus ja äge mõte. Lisaks õhuaukudega puuvillane sokk :) ning rannas kõndimiseks jalakaunistus pärlitega, paeltega ümber jala. Inimeste fantaasia on ikka piiritu. Lisaks pitsilised, eri tüüpi lõngadest sokid, sakiliste õhksilmade ja palmikutega versioonid, kus karvane lõng õhksilmustest läbi veetud jne jne jne. Edit: Luiselotte on seda sokiajakirja pildistanud ka
Ajakirjas reklaamitakse veel heegelkottide eri aga seda ilmeselt Eestisse ei tule. Paar pilti, mis reklaami iseloomustamas, on päris armsad. Erinevate suurustega motiivid, ümmargused ja triibulised, ümmargune sang küljes, pambusest. Kah sarjast Sabrina special.

Käsitöö oli seekord palju positiivsem. Rohelise topi värv on megailus. Mul on mingi rohelise hullus peal vist, kõik see, mis silma jääb, on roheline:). Tulbikardin meeldis väga, kududa ma äkki isegi viitsiks pitsilist asja. Lastenänn oli ka armas + igasugused harivad artiklid. Õmblusteema mind ennast eriti ei huvita, seetõttu tundus seda kuidagi eriti palju.

Mõtlesin täna Kosmose poes kolades, et tegelikult võiks sellises ajakirjas ka erinevaid lõngatüüpe tutvustav artiklisari hakata ilmuma. Sealne müüja just müüs alafoss lopi lõnga!!! viimased tokid olid ja ma ei saanudki aru, kust ta need oli saanud. Aga rääkis, et meie inimesed ei tunne veel eriti põhjamaised lõngatüüpe ja ei oska neid seetõttu hinnata. Üldse oli seal poes täna nii põnev!!! Müüja teeb ise nn seguseitse lõngu:) (nimetab neid nii), kus on siis kokku kedratud erinevaid kiude - puuvillast, akrüüli jne. Suurtel poolidel on need tal ja siis vajadusel kerib ja kaalub ostjale vajaliku koguse. Mulle hakkas täitsa paar suvist lõnga sealt meeldima, hinda ma muidugi ei taibanud küsida, kuna olin niisama uudistamas. Sain jutule natsa ning teda oli nii vahva kuulata. Oma ala fanatt, kel silm särab ja kogemusi palju. Minge ja tehke juttu ;)

5 kommentaari:

  1. Vabanda minu juhmust, aga kus asub Kosmose pood???

    VastaKustuta
  2. No see pole just Kosmose pood aga ma nimetasin ta selliseks :P. See on kosmose vastas, nurga peal kohe. Seal, kus üks tänav pöörab Tõnismäele ja teine Pärnu maantee, läheb kesklinna. Hästi pisike pood on.

    VastaKustuta
  3. See Kosmose pood on jah hästi vahva. Just see müüja-tädi. Miskine mõned aastad tagasi titekudumite jaoks pakkus mulle ka mingisugust puuvillast lõnga/niiti tagaruumi varudest. Mõnus asi oli / on.
    Hmm, ma saatsin mehe kah sokiajakirja otsinguile, aga tema naases tühjade kätega. Ma nüüd lausa kurb kohe. Sokid on elu :D

    VastaKustuta
  4. Tundub, et seda ajakirja tuleb kioskisse miskine 1-2tk, Balta omas on küll alati nii vähe. Talvel kui viimati ostsin ja tahtsin järgmisel päeval tädile jõulukingiks ka, siis enam polnud.

    VastaKustuta
  5. Mina nägin kõnealust sokiajakirja bussijaamas (õues) R-kioskis eelmine neljapäev (13.04)

    VastaKustuta