teisipäev, 4. aprill 2006

Elsebeth Lavold

Ma olen sellest tegelasest võlutud. Kullaketrajate raamatute hulgas oli üks tema disainitud mustreid sisaldav üllitis ja nii ma ta siis avastasin:). Viidatud lehel on pildigalerii tema poolt disainitud kampsunitest.

Tatsuk lubas lahkesti ühest omale tellitud raamatust Lavoldi disainitud mudelist kopi teha. Võibolla ma koon selle järgi rohelisest lopivillast kampsuni omale. See oleks tõeline väljakutse! Palmikuid täis ja megailus ;) Ja palmikuid on väga palju...

Jagasin täna jällegi ketrajate raamatuid:). Savitaks tõi mulle jube vahva kingituse! Sellise rohelise lihavõttejänese, kel on muna kõhus :). Teen õhtul pildi ka. Ja Jõgeva villaheiet, rohelistes toonides. Veelkord aitähh! Väga armas temast, isegi värv on täitsa minu. Savitaks on tähelepanelik inimene!



Selline mu jänku siis ongi:). Kui seljal nööp lahti teha, siis tuleb jänku kõhust lihavõttemuna välja. Hästi lahe idee!

Ma oleksin selle jänku juba peaaegu kaotanud! Nimelt meeldis see väga ka minu koduloomadele. Kohe niivõrd, et jänesele tehti kambakas. Kass lennutas jänku laualt alla ja Suska kimas temaga magamistuppa. Reetis neid üks kõva praks - Suska proovis hambaga, kas saab sisu kätte. Ronisin talle voodi alla järgi ning sain jänku päästetud :D.

3 kommentaari:

  1. :) pildipeal tundub jänku nõnna äbarik ;)
    Mulle meeldis neid teha ja mulle meeldib inimestele oma tehtud väikseid vidinaid kinkida. Idee sain isetegijast (kuskilt) ja klapi konstrueerisin ise kuna muna oleks muidu välja kukkunud.

    Vahvad koduloomad sul :) shotikad on mul kohe takside järel lemmikud :)

    VastaKustuta
  2. Ma siiralt jagan su vaimustust selle raamatu osas. Kuna mul on see varem olemas ja olen sealt mõne asja kudunud ka.

    VastaKustuta