esmaspäev, 16. oktoober 2017

Heartbeat

Paar aastat tagasi kinkis ema mulle jõuludeks maavillast naturaalset valget lõnga. Plaan oli sellest rätik kududa aga asi venis nagu mul ikka nende plaanidega vahel. Meeles mõlkus hagakiri, mulle on see hästi sümpaatne ja just paksema villase rätikuna ilus.

Siis pakkus Meeli, et kas ma tahaksin ühte tema mustrit testkududa ja olin rõõmuga nõus. Pidin vaid paar kiiret ja poolikut asja ära lõpetama. Lõpuks, juulis, tekkis võimalus rätt varrastele luua ning tegin natukene "out of box" mõtlemist :) Nimelt võtsin just selle peene pitsrätimustri läbikudumiseks Aade Lõnga 8/2 jämedusega maavillase lõnga. Ja seda ikka kulus! Ema oli mulle toda varunud kolm suurt vihti kaaluga ligi 500 grammi. Ma pole veel jõudnud jääke üle kaaluda aga kaks vihti läks kiirelt alumisse mustrisse ning kolmandast kudusin porte lõpetuse ning keskmise pitsilise mustriosa.

Rätt tuli suur aga mitte hiiglane nagu ma alguses kartsin. Eile valimistulemusi oodates pesin ja raamisin, lõplikud mõõdud tulid sellised - pikim külg 210cm ja teised ca 150cm. Imekombel sain Sujuri raamidega ka suht kiirelt seekord sõbraks. Peenikest pitssalli raamides ma alati halan ja higistan :D  Seekord siis ainult higistasin!

Teine teema oli, kuidas see raam paigutada nii, et loomakesel ei tekiks huvi sinna päeval pesa teha. Uudishimu oli tappev juba raamimise ajal ja hommikul käidi samuti uurimas. Raam on mul suht suur ja ega inimene ei mõtle ju kohe üldse vahel. Olin salli niiviisi trimmi tõmmanud, et iga toki otsast oli eri pikkusega toigas püsti, ehk et pane kuidas tahad, ikka jääb raam kuidagi uppis olekusse. Õnneks leidsin nurga, kuhu mahtus ja ei jäänud jalgu ka. Väikeses elamises on sellise nurga leidmine omaette ooper.

Nüüd aga siis strateegiline info:
Lõng: Aade Lõng, 8/2, 356g;
Muster: Vardakunst / Meeli Vent "Heartbeat"
Vardad: 3,4 ja 4,5



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar