neljapäev, 8. detsember 2016

Loom

Minu üdini korralikul koeral hakkavad tekkima shotikakiiksud. Ma juba kartsin, et ei tulegi :) Ja nende kiiksudega saab nalja.

Looma meelest on:

- tööpäev see kui inimene käib hommikul dushi all, ei suhtle eriti ja lahkub varsti peale pesu läpakaga; samuti oleks soovitav lahkuda autoga;

- nädalavahetus on see kui nagist võetakse must riidest kott roosa südamega ja pakitakse sinna sisse kudumisasjad või muu vajalik kraam; kui samasse kotti pakkida tööpäeva hommikul toidukarp, on jama majas, loom esikus ja tahab kaasa;

- õue saab siis kui telefon laadijast lahti ühendatakse;

- kui inimene ajab ratta esikusse, siis kaasa ei saa, vaid tuleb parkida end välisukse taha ja põrand närviliselt oodates täis ilastada. Ootamine on väga stressirohke tegevus;

- kaasa saab siis kui panipaigast tuuakse fliis, mis läheb autosse istumise alla;

- tolmuimejad on saatanast; põrandaharjad samuti;

- jooma minnes tuleb luba küsida (ma ei ole iial keelanud, ma ei tea, kust see käitumisharjumus tuleb); see reegel kehtib eriti öösel. Loom kõõlub magamistoa uksel ja ma ärkan selle nihelemise peale üles. Tehakse mingit kurguhäält, vaikselt ja vaadatakse minu poole. Ma sisisen läbi une - MINE! Siis läheb mõned sammud, vaatab uuesti tagasi, et ega ma pole äkki ümber mõtelnud ja alles siis alles loivab jalgu lohistades kööki;

- ta üldse kahtleb kõiges ja alati nagu vajaks kinnitust, et jajah, nii on hästi, koer on tubli;

- hommikul tuleb süüa paar ampsu ja siis tsillida ringi. Kui inimene pessu läheb, tuleb suure raginana konsumeerida kauss tühjaks ja parkida end vannitoa ukse taha passima;

- peal peab alati olema tugi, toeks kõlbab minu jalg, käsi, padi, lauaplaat, jalanõud, pesa servad;

- hommikul tuleb tervituseks häälekalt kobiseda, samal ajal ringutada ja sirutada;

- elutoas tuleb magada misha padjal, alati (va juhud, kui süle on vaba ja on tuju pikutada süles);

- kui inimene läheb õhtul hambaid pesema, tuleb kihutada magamistuppa oma pessa. Kui inimene kohe järgi ei tule, siis tulla  tagasi ja kõõluda niheledes magamistoa uksel, üksi ei saa ju pimedass tuppa jääda ometigi;

- külaliste sokid tuleb üle kontrollida, samuti kotid ja seljariided;

- külalised on toredad, nad koputavad ja siis tohib haukuda nii palju kui kõrist tuleb. Isegi siis kui ei tohi, ikka tuleb haukuda, sest külalise üle on alati nii hea meel.


Kas ikka tohib?
Kas sa tuled ikka ka või?



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar