esmaspäev, 20. juuni 2016

Aeg lendab

Kui täna minu hambatohter kavala näoga küsis: "Arvake ära, millal te viimati meil käisite?" siis ma pakkusin piinlikult punastades, et no ammu oli vist, nii umbes kahe viimase aasta sees nt. Selgus, et tegelikult olin ma talt saanud viimati arve 2012 oktoober. 2012?! Ei ole võimalik... Ok, ma olen käinud vaheopeal samas majas korduvalt hügienisti juures aga no ikkagi. Programme valetab, raudselt! See oli ju nagu eile! Hea uudis oli aga see, et mul polnud mitte ühtegi auku. Vot. Nii et head tööd teeb see minu tohter, võin teile ka soovitada kui huvi on :)

Ja üleüldse, mul on nüüd nii suur pingelangus, et ma kohe pidin sellest kirjutama... kudumisblogis!

Ma polnud ainukene, kes kabinetiukse taga niheles. Massid olid. Selgus, et enne jaani on kõik avastanud, et vaja lasta hambaid kontrollida, sest muidu ei saa "äkki liha korralikult süüa".

Mõlemad mu pikaajalised tohtrid tervitasid juba kaugelt ja viskasid nalja. Mul käis nagu elus muuvi silme eest läbi kogu see kadalipp aastast x, mil ma kolgata tee ette võtsin ja pikemalt otsustasin aega erinevat tüüpi hambatohtrite juures veeta. Kadalipp õigustas end igati ja lisaks kvaliteetsele hambaravile veenis mind sellest, et hea huumor aitab alati, isegi hambaravikabinetis.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar