neljapäev, 3. detsember 2015

Lihtsad sõrmikud, kiiksuga

Tahtsin omale koerajalutuskäikudeks soojemaid sõrmikuid, mis oleksid piisavalt tihedad ja tumedad. Kätte juhtus kunagi osta.ee oksjonilt 6 euroga ostetud suur poolilõng, üleminekutega, kahekordne villane.



Hakkasin otsast kuduma, väga mõnus pehme ja ühtlane jäi. Aade vist ei ole, müüja kahjuks ei osanud ka öelda või ei tahtnud. Kuna tegemist on siiski üleminekutega lõngaga, siis tuli üks kinnas teisest pisut erinev aga mulle meeldib, las olla selline kiiksuga :)

Käeseljale tegin pitsilille nuppudega aga paksema villasega ei jää nupud väga hästi näha.
Vardad olid vist 2sed või 1,75, kindel pole. Need on ühed vanad metallvardad, vist vanatädi varudest, numbrit pole peal. 




Talv võiks nüüd ka juba tulla, varustust siin majas jagub.

Alpaka kampsun edeneb, vahepeal olid väikevormid meelepärasemad, nüüd jälle võtsin kätte ja koon. Tahan varrukaavad teha steekidega aga mõtlen siin, et vist peab ikkagi esi-ja tagatükile võtma eraldi lõngad. Muidu ei saa ju steeke lahti lõigata või siiski saaks? Kui värvilõngad ka jooksevad steegi pealt läbi? Juhe on hetkel koos ja natukene on steekideni aega ka, ehk tuleb "valgustus" kunagi :)

2 kommentaari:

  1. Mõnusad kindad!
    Steekidega kood ju ringselt. Ei ole vaja eraldi lõngu võtta.

    VastaKustuta
  2. Tänan!
    Ringselt jah, ma olen siiani teinud ühe värviga ainult aga nüüd on mul 3-4 olenevalt mustrist. Steekide osa on ju eraldi ja pärast lõikan, mul see koht hetkel küsimärk. Et kas mustrilõngad välja ei libise, ma pean proovima mõttes, et kuidas see läheb. ILmselt saab ikka, ma pole lihtsalt enne teinud.

    VastaKustuta