reede, 24. oktoober 2014

Läti ja Leedu I

Selliste postituste tegemiseks peaks alati võtma pisut aega aga samas on vahetud muljed alati värskemad ning neid on rohkem kui võibolla nädal paar hiljem kirjutades. Seega teen otsa lahti ja panen kirja mõned meenutused viimasest tööreisist Lätti ja Leetu.

Ma eelistan minna naaberriikidesse alati autoga. Mitu tundi roolis võib tunduda kurnav, kuid kui just ei tuiska ega mölla, siis ma ei kurda. Autoga reisimine annab teatava vabaduse oma aega paremini planeerida ning liikumistrajektooridesse "jõnkse" sisse teha kui ajalimiit lubab.

Riias olin esmaspäeval ja teisipäeval. Ilm oli külmapoolne ning kapist viimasel hetkel kaasa haaratud soe mantel läks igati asja ette. Veel üks eelis autoga reisimisel - pakkimisvabadus ja lahe ruumikasutus :) Olin teinud põhjaliku avakava, et kunas tööasjad ja kunas omale näpistada lisaks üks kiire ringi kontori lähistel. Ikka ju vaja osta pisut kommi ja nänni, kohtuda võimalusel kunagiste tuttavatega jne. Seekord kõik õnnestus! Ma ei ole väga osav planeerija ja mul on vahel tunne, et liiga põhjalikult planeeritud trip on igav ja ahistav. Aga seekord ma suutsin hoida tasakaalu üle- ja alaplaneerimise vahel vist :P, igatahes ahistavat tunnet ei tekkinud ja ajagraafikuga läks kõik täppesse. Kodutöö oli ka põhjalik, seega mõned vihjed.

Leidsin netist sellise poekese nagu Veikals Arba (Valdemaras iela 17a), kus müüakse eranditult Läti tootjate poolt tehtud kaupa (maiused, piimatooted, suveniiriid, ehted, muusika, mänguasjad, jms). Poekene on hästi pisikene aga armas, valik mõistlik. Maksta sai kaardiga. Sellest poest pärineb ka minu uus kruus - kudumisteemaline :)

Lätist sain kingituseks ka natukene muusikat. Üks mu endine kolleeg teab mu muusikalembust ning üritab mind hoida kursis kohaliku muusikaeluga. Seekordne üllatus oli järgmine. Mäletate veel sellist meest nagu Renārs Kaupers ja bändi nimega "Brainstorm" (Lätis siiski tuntud rohkem kui "Prāta Vētra"). Tema vast kõige kuulsam hit Eestis oli eurovisioonil esitatud "My Star". Vot.

Tal on kaksikud poisid, kes on vahepeal mühinal suureks kasvanud ja oma bändi teinud. Nimeks on kollektiivil - Carnival Youth ning üks plaat isegi väljas - "No clouds allowed". Defineeritakse stiili indie rockiks ning minu kõrvale on too helikandja täitsa mõnus kuulamine! Üks näide olgu siinkohal ka ära toodud. Kes "Positivusel" on käinud, siis see ilmselt juba tunneb toda bändi.

Aga nüüd ma teen pisut tööd ja Leedu-tripist saate lugeda juba järgmises postituses!

Läti suveniirid :)

This is a short overview of my trip to Latvia and Lithuania. I was on business trip for 4 days and had some time also to visit local stores, check literature, musics and buy candies :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar