pühapäev, 14. september 2014

Toidust ja ilusast sügisest!

Väljas on tõeline vananaistesuvi! Kogun talvevarusid ja vekin. Ema o
rgunnis küla pealt ilusa kõrvitsa, hirmus suur küll on aga ma olen juba 3/4 saanud purki ning karpi püreeks. Imeline elukas on! Mahlane, küps, ei ole ülekasvanud.


Sellistes teemades olen ma aasta-aastalt rohkem vanaema moodi. Kiirelt asjad jonksu ja siis vaatame, mis edasi saab. Ja sel aastal mulle isegi kohe meeldib vekkida! Eks ma olen eelmistel aastatel ka teinud aga kuidagi palju saab seekord. Tunnen puudust vanaema keldrist ja sahvrist, küll sinna ikka mahtus. Tegin siis kõrvitsa-sibula-paprika hoidist talveks ning suure hunniku püreed sügavkülma. Natukene on moosi keedetud kah ning seeni sisse tehtud. Kui nii edasi läheb, hakkan varsti sülti keetma!

Kõrvitsat on pisut veel alles. Täna on 100% kõrvitsa päev. Keetsin lõunaks kõrvitsa-ingveri vürtsikat suppi kookospiimaga ning küpsetasin kõrvitsa-rosina-õunasaia. Viimane on nii hea mahlane :)



Kududa pole üldse jõudnud ja tõusin ometigi vara.
Nädalavahetused on ebaõiglaselt lühikesed.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar