kolmapäev, 29. mai 2013

Eks ma ikka koon

Nagu ridade vahelt on siin olnud võimalik aru saada, siis ma ikka koon ka. Hetkel on käsil üks kolmnurkne rätt, seekord pisut paksemast lõngast, üleminekutega. See on mul selline stressikudumine. Hommikul kui uni ära läheb, siis koon paar rida ja õhtul kui Marfadele õues meeldib ning ilm soosib, siis ka õues pisut. Niisama ei oska ju olla ja lugemine hetkel kohe üldse ei istu.

Paralleelselt rätikudumisele pusin ühe täiesti uue mustri loomise kallal, millest võiks tulla kunagi neljakandiline pitsrätt. On mitu versiooni, kudumisproove ja mõtteid. Esimese asjalikuma versiooniga on kah üks idee seotud ning see peaks teostumise korral olema valmis juuni keskpaigaks. Inspiratsiooniks kohalik puitarhitektuur aga rohkem vihjeid hetkel teha ei saa. Kõigest pikemalt üsna pea ja loodetavasti ka koos pildimaterjaliga. Võibolla vajan ka mingil hetkel testijaid, jaja, mul on suured plaanid :D 

Ma olen seda ennegi täheldanud, et probleemid ja stress mõjuvad hästi loomingulisusele ning kudumisproduktsioonile. Halb energia tuleb ikka muundada millekski heaks, eksole ;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar