pühapäev, 4. september 2011

Tuuli kindad

Lõpuks ometi on mul ka midagi käsitööalast näidata!
Juba mõnda aega tagasi jäi mulle silma muster nimega Bird Mittens, autoriks Hanneke Sieben. Hästi armas ja tasuta Ravelry´s olemas. Lõpuks oli kodus olemas ka sobilik lõng ja varras, eesmärk ikka ka - kindad ühele 10aastasele preilile sünnipäevaks.

Lõngast tahaksin ma eraldi kirjutada. Kasutasin nende kinnaste puhul lõnga nimega Ístex Loðband Einband ja tellisin selle veebipoest Nordic Store hetkel, mil neil oli allahindlus. Teenindus oli suurepärane, pakk tuli kohale kiiresti ja hind oli täitsa OK. Kodulehel on võimalik näha, milline värvigamma sellel lõngal on. Meetreid on tokis 250 ja tokk ise on 50gr. Mul kulus mõlemad tooni alla poole tokist, nii et ma arvan, et ma saaksin teised kindad veel.


Olen lopit varem ka kudunud aga mitte sellist peenikest versiooni. Alguses kui ma tokid postipakist välja võtsin, mõtlesin et ahsoo, selline kare traat see siis ongi :). Kududes tundus ka kohati, et hmm, mis sellest küll välja tulla võiks? Aga kui kindad valmis said ja ma nood villashampooniga ära pesin, siis oli tulemus üllatuslik. Lõng muutus pehmeks ja pisut isegi karvaseks (mitte nüüd päris nii nagu mohäär, mõistlikult mõnusalt ikka), kiud nagu paisuks pestes ja koepind muutus ka ühtlasemaks. Kinnas jäi pehme ja käes mõnus. Soovitan väga proovida kui võimalus on.

Lõng / Yarn : Ístex Loðband Einband, teal (19 g) and white (16g).
Vardad / Needles : 2.0
Muster / Pattern : Bird Mittens, Hanneke Sieben


I´ve finally got something to show you! Just finished the mittens for young 10 years old lady. I saw this pattern already some time ago and I liked it much. Then finally happend that I´ve got a good yarn and idea to whom to knit those. 

I´d like to share also my experiences on this yarn. Its lace weight yarn, 250 meters per skein and 50grams. Very interesting to knit as the yarn itself is not soft at all. I found those from e-shop called Nordic Store some time ago when they had a sale. They offered good service and delivery from Iceland to Estonia was really fast. 

When I opened my parcel, I was very curious as the yarn was so different from those I´ve used to use but as they still recommend it for lace knitting, I decided to try. I have some experiences with lopi before but mainly with lett lopi and bulky one. I finished the mittens, washed those with warm water and wool shampoo and the result was just amazing! Mittens are so soft!!!

So if you will have a change to touch it in the shop, don´t  be confused. Yes, it feels like wire but once you wash it, it gets soft and beautiful! Also I´d like to point out that it was totally color proof. As I used contrasting colors, I was a bit worried how it will look like after washing but everything was just OK.
So I strongly recommend to try this yarn once you´ll have a change.

1 kommentaar:

  1. Mu noorem tirts ei luba omale maavillaseid kindaid kududa, ajab kohe tagajalgadele ennast, kui sellest juttu teen:) See lõng aga on tõesti pehme moega, mustrisse kootult kindalsti ka soe.
    Muster on ka imearmas!

    VastaKustuta