laupäev, 22. mai 2010

Taaskasutus. Lehmad kõrva! Lilledest rääkimata...

Kui ma craftwerkis seda õpetust märkasin, hakkasid käed sügelema. Korraliku prügisorteerijana aga olen siiani kõik oma taara kenasti taarakonteinerisse vedanud ja majapidamisest ei leidnud ühtegi sobivad pudelit.

Aga no idee ei andnud rahu ja siis jäid sahvri riiulitel silma muljetavaldavad karbihunnikud. Ikka need vomix`id ja keijud. Ei, ma ei tarbi ise neid aga nood ilmuvad mu majapidamisse maalt marjade, koogitükikese jms näol.
Mõeldud-tehtud :)

Nüüd on mul valmis paar naeratavate lehmakestega kõrvarõngaid ja üks lehmapross.
Lehmaprossile lõikasin merevaigupotsiku kaanest lille ümber ja kinnitasin traadiga kinnise taha. Servi pisut sulatasin. Korra mõtlesin, et panen punklehmale ninarõnga ka aga praegu las poseerib ilma. Seda jõuan ma ju veel teha :).


Kuna neid karpe oli veel, siis tegin teise satsi rukkililledega, siukse rahvusliku :). Keiju lilled sobisid selleks hiilgavalt. Ja ikka pross ka juurde, kuis muidu!

Nii et sellised nood siis tulid. Ahjaa, karbimaterjal sulatamist ei kannatanud, proovisin, kärssab ja läheb tahmaseks. Aga nood pehmed jogurti- ja merevaigutopside kaaned sulasid hästi.

Kuna ma ise kõrvakaid ei kanna, siis on nood mõlemad pakkumisel. Huvi korral jäta kommentaaridesse teade :)

Ahjaa, et mitte uut postitust teha, siis olgu siin vilksamisi ära näidatud veel üks nn taaskasutusprojekt. Vanast pikkade käistega t-särgist tegin suvise topi. Moodsalt ja noortepäraselt, ilma kantimata ja nii nagu juhtus :P. Varruka äärde oleks ka satse taht aga lõikamise käigus selgus, et üks varrukas oligi ainult punane, teine liiga kirju ja kole. Seega jäi kant vaid kaelaauku.

Ideed ma nägin kuskil netis, võimalik et siin blogis.

7 kommentaari:

  1. Vau, väga loominguline lähenemine.! Mul nüüd mõnus muie päeva alustamiseks suul...

    VastaKustuta
  2. Ägedad lehmad! Niisiis - rohkem toredate piltidega plastkarpe! :D

    VastaKustuta
  3. Väga hea idee :) Lehmad on nii coolid.

    VastaKustuta
  4. eino LEHMAkõrvarõngad siin ja kübarad mujal.. tooooo much for me :D

    VastaKustuta
  5. Kas sul on midagi naeratavate lehmade vastu? :D

    VastaKustuta
  6. no ütleme nii, et ma olen väga tolerantne selles osas, mis teised kõrva ja pähe panevad, aga kas just ise.. :)

    VastaKustuta