neljapäev, 11. märts 2010

Meem : 7 rõõmu igas päevas

Heidi saatis meemi.

Tee 7 pilti asjadest, inimestest või muust, mis sind iga päev rõõmustavad.
Kui 7 pilti ei saa, siis tee vähem või rohkem, nii nagu vaja.
Riputa oma blogisse. Võid kirjutada juurde, millega on tegu.

1. Hommikukohv - ilma selleta ma toast ei välju. Kohvi joon ma sellest tassist, piimaga. Keedan kiirkeedukannuga vett ning panen presskannu tõmbama. Tassi värv on väga oluline, mõnus soe kevadroheline meeldib mulle enim!

2. Raamatud - püüan igal hommikul kohvi kõrvale lugeda mõned leheküljed. Pikemad lugemismaratonid on muidugi nädalavahetustel aga kui raamat põnev, siis ka nädala sees. Õhtuti ma eriti ei loe, päevast on silmad väsinud ja net tundub olevat siis selline kergemat teed minek :P

3. Shotikad - minu elavad äratuskellad ja parim stressiravim. Ilma koerteta ei oleks ilusaid hommikuid karges külmas või mäslevas vihmas, imelisi päikesetõuse ja romantilisi loojanguid, lõbusaid trikke, palju huumorit, laiemat tutvusringkonda, mitmekiloseid toidukotte, matkasaapaid, mugavaid õueriideid, kakakotte, koerahooldusvahendeid, shotikalogoga patju-kaarte-tekikotte-jne. Ühesõnaga ilma koerteta ei oleks ma koeraomanik selle parimas tähenduses :).

4. Käsitöö - kuigi ma ei koo iga päev, on poolik kudumine mul pidevalt silma all ja käeulatuses. Vähemalt korra päevas vaatan lemmikblogisid ja portaale, teen märkmeid, kiidan, kogun ideid, lappan poes uusi väljaandeid. Ühesõnaga see on üks südamelähedane teema endiselt.

5. Telefon - äärmiselt oluliseks saanud töö- ja suhtlusvahend. Kui ma muude asjadeta saaksin ehk mõnda aega ilma hakkama, siis telefonist tunneks ma küll vist puudust. Kuigi ma otseselt ei kasuta toda 24h aga see teadmine, et mul on võimalus olla maailmaga ühenduses, on mulle oluline. Hetketelefon täidab selle rolli kenasti, ma loen telefonist meile, käin netis, helistan, kuulan muusikat. Too tehnikavidin toetab hetkel minu elu&tööstiili ja see meeldib mulle.

6. Auto - jälle üks tehnikavidin, mida igapäevaselt kasutan. Mugav, annab vabaduse liikuda kunas tahan ja kuhu tahan. Võimaldab liikuda kahe koeraga koos; loopida sisse kõik träni, mis vajalik viia punktist A punkti B; minna ja tulla siis kui mulle meeldib ja kui on paras aeg; samuti võimaldab auto mulle sõltumatuse ühistranspordist; paindlik.

7. Muusika - mu ümber on sageli muusikat. Autos, kõrvas, arvutis. Ainult kodus on vaikne, siin kuulan ma harva midagi. Autos praktiliselt vaikuses ei sõida, alati mängib plaat või raadio. On vanad lemmikud ja uued avastused, on tuttavate soovitused ja oma leiud. Muusikat peab olema ja võimalikult erinevat. Klassikat, jazzu, rocki, raju, folki, blues´i.


Need on sellised peamised, lisada võiks veel filme-kooke-jogurtit :) aga ka töökaaslasi, kellega mul on suhteliselt vedanud ja kontoris me ju veedame suht suure osa oma ajast; elupaika, mida ma armastan; privaatsusust, mida ma sageli taga ajan; päikest-lilli-heinamaad :)...
Aitab ehk küll!

Saadaks kellelegi edasi kah... nt. Karumammile, Lapiliisule, Thredaliale, Krentule ja Kaderile.

1 kommentaar:

  1. just, päev peab algama kohviga
    helerohelisest kruusist!
    mul on lausa mitu rohelist kohvikruusi.

    VastaKustuta