neljapäev, 9. aprill 2009

Rähn

Juba pikemat aega trummeldab meie lähedal metsas hommikuti rähn. Olen tahtnud teda näha, et mismoodi tal see nokk liigub, et selline hääl välja tuleb. Nagu suruõhuhaamer, hästi kiires tempos ja siis on pikalt vait. Kuuleb teda varahommikul ainult, ju ülejäänud päeva siis puhkab:).
A vot täna nägin! Oli teine lennanud meie maja juurde elektriposti otsa ja trummeldas seal. See pole selline hääl nagu rähnid talvel usse otsides teevad. Need on teistmoodi hääled, sellised teravad ja perioodilised. Kuskilt lugesin, et isaslind meelitab niiviisi emaslindu. No ma ei imesta, see tärin on nii äge. Täna nägin lindu ennast ka, suhteliselt suur oli ning külgedel valged laigud. Mul polnud prille peas aga laigud eristasin ikka ära :). Ja nokatöö nägin ka lõpuks ära, see on tõesti nagu masinaga puurimine, on ikka "mehhanism" linnul sees. Ma olen vaimustet!

Neid linde, kes tähelepanu tõmbavad, palju ju pole. Luiged, kured, leevike, rähn, pääsuke, kakud, kotkad - kui nimetada peamisi.

Edit: vist on see lind

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar