kolmapäev, 21. mai 2008

Uus lõngalaar

Täna helistas ema, et on hetkel villavabrikus ja mis lõnga ma tahan. Sai tellitud peenemat valget, kolmekordset valget ning lambahalli.
Kuulen kui tädi kõrval räägib, et seda naturaalset on mitmesugust, et on halli ja lambapruuni. Uurisin lähemalt ja otsustasin halli asemel pruuni paluda.
Oi, teate, see on jube äge lõng! Kolmekordne, pehme ja selline tuhkjas pruun.

PS. Pildil on taustaks minu tehtud heegellina:), kunagi emale kingituseks sai tehtud. Nurk paistab.

5 kommentaari:

  1. Kas Raasiku lõngad ?

    p.s. see alumine lina on väga tuttav ;) samasuguse teksasinise tegin ma kunagi oma emale kingiks (kooli ajal) :D

    VastaKustuta
  2. kui see on mustjas-pruun lõng siis ma ootasin tkk aega, et nad seda teeksid ja ostsin paraja hunniku endale seda varuks. Tegemist eesti pruuni ja rootsi musta seguga. Lõng on lihtsalt super.

    VastaKustuta
  3. Jah, sama. Tädi rääkis midagi eesti maalambast /telefonis kuulsin taustaks :P/

    VastaKustuta
  4. Jap see sama, eesti maalammas ja rootsi must- nagu laulus :P
    Ilusa värviga ja nii pehme. Mul mitme projekti jagu, ei tea millest alustada :D
    A müüjatädi on seal lahe, jutukas kuid siiani mitte tüütavalt :P

    VastaKustuta