laupäev, 14. aprill 2007

Mõnus päev!

Täna oli KK foorumirahvaga kokkusaamine Linnateatri kammersaalis. Voolisime fimot "karmi" õpetaja käe all ning uudistasime traadiväänamist. Lisaks sai lapata uusi ajakirju ning ohtralt süüa:). Väga mõnus koosviibimine oli! Tänud Vardakeerutajale võõrustajaks olemise eest ja Kalakajakale õpetuste jagamise eest! Elsa blogis on pilte ka.

Minu päev lõppes aga Vabriku tänava second handis, kust leidsin 11tk 50gr tokki huvitavat lõnga. No ei saanud ju ostmata jätta, eksole :P. Poes käin lõngariiulist viimasel ajal kaarega mööda ja ostan harva aga vot second handist ei suuda ma põneva lõngaleiu puhul never külma kõhuga mööda minna.





Ma ei oska lõnga koostist määrata. Tundub nagu oleks puuvillane aga jätab sellise pisut nöörilaadse mulje. Lõngavööd on peal aga lihtsalt partii number ja valge vöö. Huvitav, mida ma sellest teen?



Teine nõrkus, mis mind aeg-ajalt tabab on tasside ostmine. Mingil perioodil ma kogusin huvitavamaid, reisidelt või niisama. Siis jagasin osad laiali, osad viisin taaskasutusse (tuleks nüüd kah üks tuur sinna teha) ja muidugi ostsin varsti asemele uued. Tänane leid oli säästukast, vot sellised rohelised nagu seal pildil:). Mu meelest jube armsa mustriga! Nood pruunid ostsin eelmisel kevadel omale remondi puhul - elutoa toonide määramiseks, ic. Mulle nimelt selline värvikombinatsioon õudselt meeldib - vengepruun või pisut soojem tahmapruun koos salatirohelisega, sekka kribu beezhi. Nende toonidega haakub hästi kork, pilliroog, rohelised potitaimed. Vot. Nii palju rõõmu kahest uuest tassist :D




PS. Minu fimostuff ununes ema juurde külmikusse :S. Seega ei mingeid auke ega ahjus küpsetamist. Aiai.

5 kommentaari:

  1. Imelahedad tassid oled leidnud. :)

    VastaKustuta
  2. Need pruunid tassid on väga vinged. Pealegi tundub meil kodusisustuses värvieelistused suht suures osas kattuvat ;)

    Kokkutuleku teemas ma vaikin, oleks tahtnud ka seal olla, kuid teadsin juba kuupäeva valikul, et kahjuks teised - varem olnud plaanid :(

    VastaKustuta
  3. tõsiselt ilusad kruusid, super lihtsalt

    VastaKustuta
  4. Selliseid nagu nood helerohelised on, müüdi veel helesiniseid ja oranze. Olid ka samades toonides ja mustris kausid. Tassid maksid muide natuke alla 10krooni:), kausid olid vist 12krooni ja sente peale. Ma nägin kellegi blogis neid veel, äkki Karumammi? Jah, Karumammil on helesinised:)
    http://karu-mammi.blogspot.com/2007/03/kalapev.html

    VastaKustuta
  5. Näedsa! Ma oleks ikka pidanud reedel sealt kaltsukast läbi astuma, sest mulle meeldib ka see roheline värv kevadel.

    VastaKustuta