pühapäev, 6. august 2006

Remont ja Ragna

Tänasega võib vist kevadel planeeritud remondiplaanidele joone alla tõmmata. Tegelikult olid plaanid vahepeal isegi suuremad aga hetkel on seis selline, et enne järgmist kevadet ma siin midagi enam ei tee. Täna said viimased rulood paika ning hetkel istun ma üle mitme aasta õhtupäikest varjust nautides:). Ehk siis peale lõunat akendest sisse paistma hakkav päike on minu poolt nüüdseks taltsutatud. Ruloo tooni üle võiks viriseda, päeval nägi too kuidagi nadi välja aga hetkel, punaka päikese taustal on käib kah. Lisaks on tunne, et ma peaks lahti kangutama kardinapuu, mis on 1) valet värvi 2) suur ja kobakas 3) ma ei kasuta seda enam. Aga see kruvide lahtisaamine on kolekole... eee.. teinekord ehk :P

Kudumisest siis ka!
Täna võtsin end kokku ja otsisin üles Ragnas olnud vea, harutasin 4-5 rida tagasi ning kudusin seljatüki valmis. Hetkel siis tulemus selline nagu pildil. Kuidagi kandiline on see tükk, harjumatu. Ma pole pikka aega juba selliseid kandilise seljatüki kampsuneid teinud. Vanasti kui ei viitsinud käeaukudega vaeva näha, olid mu esimesed kampsunid kõik sellised 2x2 neljakandilist tükki. Nüüd ma tavaliselt selliseid ei fänna. Aga näis, milline see Ragna välja tuleb. Ma ei julgenud nii pikka kui mõõtudes oli, teha, sest lõnga läks seljatükki päris palju - peaaegu 4x100gr. Aga lubatud pilt:




PS: Arvake, kellele meeldib minu sünnipäevakingitus enim? Huvitav, kas Bätt peab seda mingiks uueks koduloomaks või? Vähemalt ei kiusa ega röögi, iccc.



***

Below is a short overview about my trip to island Vormsi. I had a birthday party there on saturday and I got a wonderful gift - white sheepskin (I hope it is right word for it)! There is a picture of my cat who likes the skin a lot. Hmm, who`s present was it, ah?

2 kommentaari:

  1. see ragna on sul ikka väga ilus!
    kudusin vahepeal prooviks sinu pildi järgi ühe mustrivahe jagu seda, aga saadud tükk oli lapse kampsiku hõlmaks liiga lai. see muster tahab tõesti lõngajämeduse järgi klapitamist.
    tundub, et selline hele ja mahe toon, nagu sinul, ongi kõike etem. must ragna seal raamatukaanel polnud üldse nii hea. mul oli mingi "petrol"-roheline lõng, no ei ole nii ilus kui sul.

    VastaKustuta
  2. Toon on natsa vale pildil, reaalis peaks too olema natukene tumedam. Aga jah, selline mahe on too küll, mulle omale ka meeldib.
    See lõng on leitud Balta turult:), second handist. Ja ma veel hetke kahtlesin, kas ma ostan!

    VastaKustuta