kolmapäev, 5. aprill 2006

Kullaketrajate pakikesed muudkui vähenevad. Homseks tegin Asjakesele paki valmis, tänane pakk läks Jutupaunale.

Üks kastitäis on sel nädalal on siis jagatud. Krisost sain teate, et veel 2 raamatut on Eestisse tulnud ja varsti jõuavad minuni. Nendeks on siis :

6 raamatut jääb siis veel oodata ja ongi selleks korraks kõik :). Polnudki nii hull ettevõtmine kui ma kartsin. Raamatud on kaunid ja kogemus põnev. Kui pisike paus teha, siis ehk sügise poole võiks isegi uuesti proovida. Omalgi juba tasapisi mõne raamatu suhtes kiindumus tekkimas ;).

Käsitööblogid on kuidagi vaikses rahus seismas. Inimestel nina ramatutes? ;) või on kevadväsimus kallal... Omal täna kuidagi jama päev, mõned homsed ideed läksid uppi ja ma olen seetõttu kurb. Lisaks lõhkus kass ära pesukuivatamise resti vannitoas ja tuli sealt alla kukkudes põrandale (õigemini vanni) koos vannikardina ja - puuga. Olen väsinud ja tühi kuidagi... ehk läheb üle.

1 kommentaar:

  1. JEE!

    Eks ma kõmbin siis kunagi jälle linnast läbi, sest laupäeval ma Raplasse ei tule ja ega Sa neid selleks ajaks vast kätte ka ei saa.

    VastaKustuta