pühapäev, 3. jaanuar 2016

Lillega hagakiri


Aastal 2012 oli Haapsalus taas kudumisvõistlus ning muster, mille järgi osalejad võistu kudusid, oli "Lillega hagakiri", autoriteks Aime Edasi ja Siiri Reimann. See oli tol aastal kui pitsipäeva peeti promenaadil.

Sügisel kui Haapsalu pitsikeskuses külas käisin, toodi sinna just suurem kogus Austria pitsilõnga müüki. Ostsin kerakese omalegi ning sellest see sall kootud ongi. Vardad nagu minu käekirjale ikka kohane 3,5 ja ülesloomiseks 4,5. Oli üllatavalt kiire kudumine, äärepitsiks nupuline kiri "Haapsalu salli raamatust".

Aga selle raamiga mina ikka sõbraks ei saa! Eile läks taas 2h enne kui ma sain salli enam-vähem paika aga peale pikka jamamist ikka tulid traadid igasse külge ja lisaks pulgad. Nupud on liiga jämedad ning sealt äärepitsi läbi pistes jääb inetu auk. Mulle ei meeldi. Muidugi parem kui kuskile sohvale vedada ja siis valvata koera, et nõelu tagumikku ei istu :) aga kiire lahendus ja mugav see eriti ei ole.

Seekord kudusin äärepitsi ühes tükis, mitte kahes osas. Hirmus aeg läks lugemisele, ülelugemisele ja veel kord ülelugemisele, et ei oleks midagi puudu ega üle. Seekord ei olnud, kõik klappis ja see oli suur kergendus!

Kui arvestada ainult Haapsalu salle, siis on see minu üheksas.

 Natukene oleks vist võinud pikem olla, venitamata oli pea 220 ripsi ja mulle tundus, et üks mustrikord oleks liiast. Sellel mustril on üks mustrikord nimelt 60 rida. Praegu vaatan, et laiusega võrreldes oleks sobinud veel küll. Aga jääb niiviisi.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar