esmaspäev, 19. september 2011

Avastasin Lätit

Kirjutan kõigest ehk pikemalt kui ükskord kodus tagasi olen. Täna aga tahaksin panna rippu ühe imeilusa lossi pildi. Tegemist on kohaga Pilsrundale, mis jääb Bauska külje alla. Paik ise on täiesti ilmetu ja mahajäetud, maanteelt ca 11km sõitu ja siis võtab pilt hinge kinni...


Kuramaa hertsogi suveresidents 18. sajandist. 138 tuba, täis kunsti, keraamikat, sisustust ja tekstiili. Lisaks suur roosiaed ilukujundatud hekikestega ja viinapuuväätidega. Ma olin ikka täiesti pahviks löödud. Selline iludus!
Kui vähegi võimalik, siis soovitan külastada. Lossikülastus koos pargipiletiga oli 5.50 LVL ja märkasin, et trippe tehakse ka Riiast.



Olen ärireisil Leedus ja tulin paar päeva varem, et oleks aega peatusi teha ja khm-khm, ekselda. Nimelt õnnestus mul eile Vilniuses ära eksida autoga aga täiesti juhuslikult ja kõhutunde järgi leidsin siiski hotelli üles. Täna kontorisse sõites tegin ma seda jälle :D ja see oli juba palju huvitavam kogemus, liiklus oli päris tihe ja nägin päris palju :D. Nimelt ütles mu inglise keele õpetaja hiljuti, et parim võimalus näha rohkem kui tavaliselt on lihtsalt ära eksida. Ekstreemne pisut aga ma sain hakkama. Lõpp hea - kõik hea!

Riias pildistasin ka rahvuslikku käsitööd aga sellest tuleb kunagi pikem postitus. Kunagi siis kui ma jälle tagasi kodus olen.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar