pühapäev, 14. august 2011

Not bad at all!


Lisaks ka publikupreemia ja kaelaehe. III preemia juurde kingiti sel aastal ka tokk sallilõnga :).

Mulle väga meeldis selleaastane muster, ei olnud väga kerge kudumine. Just selline parasjagu põnevust ja nokitsemist. Muster ilmub uues rätiraamatust selle aasta oktoobris.



13 kommentaari:

  1. Vahva,et sul nii kenasti läks. Palju õnne! Ja muster on tõesti imekena.

    VastaKustuta
  2. Õnnitlused! Tõesti ilus muster, palju nuppe ka.

    VastaKustuta
  3. :) Igatahes ootame nüüd pikisilmi ilusaid salle nii võidetud kui ka soetatud sallilõngast :)

    Aga jah, ma panin järjekordselt omale kõrva takka, et sellele lõngale sobib minu puhul 2,5 varras. Ma kohe pean nüüd uue salli tegema, käpp soe nö.

    VastaKustuta
  4. Lõng on ilus jah!
    Aitähh!

    Tore oli tuttavaid näha üle pika aja.

    VastaKustuta
  5. Palju õnne! Muster tõesti kena. Ning sallilõng mõnus.

    VastaKustuta
  6. palju õnne, said sel aastal minu koha endale :-P
    Muster on väga isuäratav, loe või sõrmede peal neid päevi oktoobrini.
    Järgmisel aastal taas, eksole?

    VastaKustuta
  7. Palju õnne! Publiku preemia on minu meelest alati sama hea kui peavõit :)

    VastaKustuta
  8. Palju õnne! Kas saan õigesti aru, et oktoobris ilmub järjekordne Haaapsalu salli-teemaline raamat? Kas tead, mis kirjastus jms?

    VastaKustuta
  9. Aitähh!!! :)

    Anna, leidsin sellise info:

    Haapsalu rätt

    Haapsalu rättide ajaloost
    Rättide kudumise õpetus
    Ajaloolised Haapsalu rätid - muuseumides ja UKU kogudes säilinud rättide koekirjad
    Rätikirju meistritelt
    Kolmnurksete rättide kudumise õpetused
    Kolmnurksete rättide koekirjad

    Saara kirjastus. Ilmub oktoobris, 2011

    Rees, mulle jäi mulje, et järgmisel aastal on miskised ümberkorraldused plaanis. Lõpukõnes öeldi, et järgmisel aastal ootame kõiki Haapsalu salli kuduma.

    VastaKustuta
  10. Palju-palju õnne !! Tubli oled !!!

    VastaKustuta
  11. Palju õnne! Väga ilusa kingi said! Nüüd hakkad siis sallimesitriks :)
    Susa

    VastaKustuta
  12. Tänud!
    Eks ma koo ikka tasapisi kogu aeg. Ma siuke praktiline inimene, palju pole vaja :)

    VastaKustuta