teisipäev, 19. september 2006

Olen paar päeva jälginud seda teemat IT foorumis. Kuna seal võtavad sõna ka inimesed, kes konkreetselt IT poes omatehtud asju müügiks pakuvad, siis läksin poodi ka uudistama. Mina ei tea, kas mul on mingi väärastunud maitse või mis, aga minu silmale väga kenasid ja oma hinda väärt asju on seal väga vähe. Aga midagi ma siiski leidsin, nt see tundub olevat väga korralik ja kena töö (suisa hindamatu :)). See top mulle ka meeldis, värvidelt ja hinnalt :). Rees`i topid tunduvad olevat ka väga korralikult tehtud ja kvaliteetsed aga ise ma ei raatsiks sellist summat ainult topi peale kulutada. Väärt ilmselt nood oma hinda on aga vot, mairaatsi. Õhuke rinnakaitse :P on siiski hooajakaup, mida saab kanda piiratud ajal. Thredalia punavalge mobiilikott on väga armas esemeke ning hind väga normaalne. Rohkem väga meeldinud asju pole kahjuks. Kas tõesti peab müüma kõike, mida käed on võimelised valmis tegema ;)?

7 kommentaari:

  1. heh, perfektsionist :D

    nii mõnigi asi on lihtsalt halvasti eksponeeritud.
    kootud asjad näevad elusa modelli seljas tunduvalt paremad välja, müügipiltidel on see oluline.
    isegi kivivilla müümisel kasutatakse modelle, rõivaste puhul seda enam.

    põrandal pildistamine tuleks üldse ära keelata. kui asja tegija ei pea asjast niigi palju, et sellele pildistamiseks kasvõi kangas alla panna, ega ostja ka põrandal vedeleva asja eest raha anda ei taha.

    maailma parandamisel peaks vist kiivrit kandma ;) ?

    VastaKustuta
  2. Jah! Eksponeerimine on väga oluline. Ja asi peab ilus olema. Ma just lugesin ühte karmi blogi, kus poiss kirjutas, et inimesed peavad viisakad olema ja kõik ümberringi ilus. Siis on maailm kena ja hea :D.
    Võibolla ma tõesti olen perfektsionist :P aga mu tuju on võimalik väga pisikeste ja nõmedalt tühiste asjadega ää rikkuda. Võehh.

    VastaKustuta
  3. Vahel mulle tundub, et inimeed müüvad selliseid asju, mis on lihtsalt valmis tehtud, aga endale ei meeldi (kanda ei taha). Minu meelest tehakse vahel igasugu jamasid asju (a la soojast akrüüllõngast pitstopp, igasuguseid selliseid asju, mida on pea võimatu kanda jne). Mina eelistan alati neid tegijaid, kellel on väljakujunenud stiil ja kõik tehtu on justkui ühest kollektsioonist. Näiteks laatadel ei tõmba mind kunagi selliste lettide poole, kus on segamini bikiinid - kirjatud kindad - pitstopid - laste asjad-puulusikad.... Mulle tundub, et käsitööoskustega inimesi on palju, aga kunstiandega ja stiilitajuga käsitööoskajaid on vähe.

    VastaKustuta
  4. Nagu näha polegi ma ainus, kelles see poendus pisut vastakaid tundeid tekitab.

    VastaKustuta
  5. Jagan sinu arvamust netipoe kohta. Ja see tekk meeldib mulle ka väga- väga ja seda enam, et see minu täditütre tehtud :D Olen ka ta teisi töid näinud ja need sama võrratud.

    VastaKustuta
  6. Olen kord juba lugenud blogi kus kritiseeriti eesti naiste väärastunud maitset ja seda, et tehakse ühesuguseid asju. Mul on siiralt heameel , et kuulun ka nn harimatute hulka. Kujutan ette kui raske ja koormav on käia tänaval kus enamus käib maitsetult ja kuntstiandeta tehtud riietes. Meist suurem osa on lihtsalt nende esivanemate järeltulijad, kes tegid küünlavalgel käsitööd,kudusid mälu järgi, kopeerisid naabri mustrit nii nagu välja tuli ja meelde oli jäänud. Tuleks lihtsalt andestavalt ja mõistvamalt suhtuda ka lihtrahvasse; neisse, kes teevad seda mida oskavad ja nii nagu neile meeldib. Ma ise pole seal ei müünud ega ostnud kuid iga töö taga näen kellegi vaeva, asjatundja jaoks ehk tajumatu, kuid tegija jaoks on see siiski looming. Mis on siis kirjutaja üleskutse ? Kas -palun ärge tehke ega müüge (vaatamata sellele , et ostjaid oleks ja kellelegi meeldib )või minge kunstikooli ja tehke nii nagu mulle meeldib ?

    VastaKustuta
  7. Ma tahtsin selle sissekandega tuua esile need asjad, mis mulle poes tõeliselt meeldivad. Need kinnitavad mu usku, et tõelised meistrid pole veel kadunud:).
    Ja kui külastajatele minu tegemised ei meeldi, mis siis ikka, ega ma neid ei müü ju ka. Ja kui päris aus olla, siis mulle omatehtud asjades 100% meeldivad vähesed, st rahul olen ma tulemusega harva.
    Aga ma saan ka aru, et vahel on lisa leivakõrvale vaja ja kui ostjaid on, siis lasku aga käia. Mis esivanematesse puutub, siis nende hõivatuse juures tegid nad ikkagi asju eelkõige enda tarbeks. Ja ilusaid asju tegid!

    VastaKustuta