neljapäev, 3. mai 2018

Valge vammus roosidega

Ma ikka endiselt koon, hetkel küll mitte kindaid ega sokke, vaid Ruhnu naistekampsunit, mida kutsutakse rosavamsa.
Kuna sellega läheb üksjagu aega, siis panen paar pilti hetkeseisust. Kolm "roosi" on valmis ja umbes 2 peaks veel kõrgusesse kuduma, võibolla ka vähem.

Vaade eest

Vaade tagant


Juhised on Silmuskudumise ajaloo raamatus nr. 1 ning hüva nõuga on abiks Dagmar ning Anu Pink.
Kunagi kui valmis saab, siis kirjutan pikemalt.

Vardad on 1,75 ning lõngaks kasutan Saara HEAd kindalõnga 10/2, naturaalset valget.

Ahjaa, tahtsin veel seda kirjutada, et mulle hirmsasti meeldib seda kududa. Aega läheb palju aga tuleb ikka tore asi, ma loodan! Käed sügelevad juba järgmise kampsuni järele, kuna siin on mõned näpukad ja ma ei raatsinud ju harutada. Kudumisskeem ja ülesehitus on väga omapärane ning nõuab üksjagu nuputamist, ilmselt sellepärast ma tolle kudumist väga fännan. Hoiab vaimu virge :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar