esmaspäev, 22. jaanuar 2018

Kindad noormehele

Ma olen kehv tellimuse alusel kuduja, kõik need mõõdud on igavesed trikitajad ja apsakad võivad ludinal sisse tulla ning siis on jube piinlik. Mistõttu ma eriti ei armasta nn "tellimise" peale teha, isegi kui tegemist on tuttavatega. Palju toredam on midagi valmis pusida ja siis loota, et keegi neid siis kunagi kannab ka :)

Aga seekord läks teisiti. Olid mõõdud, hirmus nikerdamine ja harutamine aga valmis need kindad said ja lapsele kätte mahtusid ka. Huh. Kuigi nibin-nabin ühe hooaja omad vist. Noormees on kaheaastane ning pidi olema väga rahul. Iga kord kui kätte paneb, siis seletab "tädi-tädi". Ma loodan, et seda võib tõlgendada kui heakskiitu :)

Eeskujuks oli üks kindakatke muisist, kus kirjas, et see on põrnikakiri.
Lihtne oli kududa, ainult varred võtsid pisut kauem aega. Ema soov oli, et kindad püsiksid käes ja käed oleksid soojad.
Ma siis tegin tihedamalt ja teistmoodi. Pidid püsima kenasti!

Lõng oli kolmekordne Limbaźi villane koos kahekordse valgega (Aade Lõng), vardad 1,75.

Loomakesest ka paar pilti vahelduseks.




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar