neljapäev, 28. detsember 2017

2017

Enne saab see aasta läbi kui ma jõuan kokkuvõtteni. Ja ega mul praegu ka eriti aega süvenemiseks ei ole, puhkus läheb kuidagi nii intensiivselt taas. Ma vist ei oska logeleda, kuigi natukene on siiski õnnestunud.

Käsitööd ikka tegin ja ega see polegi masstoodang. Suurim asi oli muidugi kardin elutuppa ja naistega kooskudumine, mis ei kajastu otseselt selles pildis aga mis kogemusena oli väga väärtuslik.


Poolikute asjade riiul on ka kahanemas aga päris nulli ei ole ma siiski seda veel saanud. Alati on ju midagi varrastel, eksole? :) See tumesinine kampsun on ikka juba aastaid, leidsin taas üles kui lõngapakke sorteerisin.


Lõngadest ma parem ei räägi, jõuludeks sain jälle lisa ja kui ma tõesti plaanin kõik oma varud ise ära kududa, siis kestaks lõnga kuni pensionini ilmselt kui mitte kauem. Jätkuvalt hamster :)

Kuigi ma saan aru, et blogi kui selline on tänapäeval ajast ja arust, siis ma ikka hoian seda elus ja vahel kirjutan midagi. Omal hea pärast vaadata ja lugeda :)

Järgmine aasta tuleb alati parem ja edukam nagu alati, eksole?
Seniks aga jätkuvaid pühi ja kirjutamiseni.

Rosin uuendatud Miśa-padjal

Tüdrukud tegid piparkooke!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar