esmaspäev, 9. oktoober 2017

Uudiseid!

Ei, ma ei ole kudumist veel maha jätnud. Lihtsalt sellesse kuusse on kohutavalt palju tegemisi sattunud.

Kõigepealt ma otsustasin minna kursustele ja õppida selgeks, kuidas vanu kindaid kududa. Jah, mul on veel nii palju õppida!
Siis ma lubasin kohalikele külanaistele, et hakkame koos kuduma 100 aastat vanu kindaid. Need on meie esivanemate naabrite poolt kunagi ERMi annetatud kindad ning EW100 raames oleks ju tore, kui saja-aastased taas ellu ärkaksid. Naised on elevil ja mina ka, minu jaoks on selline juhendamine suht uus kogemus. Nii mu elu siin kulgeb, ühel pühapäeval ise koolis ja teisel koome naistega külaseltsis kindaid. Äge on :)

Lisaks mahtus ikka sinna samasse kuusse paaripäevane koolitus Leedus, 21h tööpäevad, passimine lennujaamas, Rosina kliinikuvisiidid, minu plaaniline haiglasolek, uute tööülesannete lisandumine jne... Ilma planeerimiseta ei saanud kohe kuidagi aga kõik, mis plaanitud oli, sai ka tehtud.  See on ikka imestamist väärt vahel kui palju inimene jõuab kui ta oma elu pisut karmimalt planeerib :)

Aga kõige selle taustal ma kogu aeg koon. Naistega koos kohalikke kindaid, kursustel Kuusalu  kindaid, vahelduseks Meeli mustri järgi rätti ning muudkui planeerin aga edasi. Naised on nii elevil! Noorim käib põhikoolis ja vanim on 50ndates. Ma olen nende üle nii uhke!

Et jutule jumet anda, näitan Kuusalu kindaid ka. Eile sain valmis ja tegin need Anu Pinki kindakursuse raames. Kõik peaks olema nüüd nii nagu peab :) Kerge pais küljel, et käele kandmiseks mugavust anda. Keerukorrad aluses, ühe sõrme pealt kahe värviga kudumine ilma keerutamata (seest tuli nii ilus :)) Õige asetus pöidlale, kokkuvõtmised jms. Ma õppisin taas nii palju ja sellepärast mulle kursused meeldivadki. Võid olla juba puruvana aga ikka tõded, et näeh, jälle on midagi uut, mida enne ei teanud.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar