kolmapäev, 16. august 2017

Planeerimine - meeldib teile?

Tegin omale kohvipausi ja läksin lemmikportaali - Ravelry´sse kolama korraks. Ja seal reklaamiti planner-tüüpi märkmikku. Ma pidin kohvi kurku tõmbama ehmatusest aga siis pisut järele mõeldes tundus, et nojah, äkki on sellised kodused inimesed, kelle põhitöö ongi seotud 100%vkäsitööga. Ja kui on tellimused ja ajaplaneerimine rohkem olulisem, siis võibolla on seda tüüpi "käsikirjaline" abimees igati asjalik.

Ma ilmselt hulluks juba esimesel nädalal, mis näitab ilmekalt kui kehv planeerija ma olen. Spontaansus, mitmekesisus, vaheldusrikkus on minu "lemmiksõbrad", muidu kaob loominguslisuse mõnu ära ju :)

Aga kui keegi suur planeerija tuneb puudust sellisest vidinast, siis siit saab tutvustust vaadata


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar