esmaspäev, 3. juuli 2017

Muidugi käisin!



Eriti suur tänu meie toredale politseile, kes tegi minu meelest tänuväärset tööd ja palehigis, et kõik need juntsud, nende õpetajad, juhendajad ja vanemad kenasti punktist A punkti B jõuaks. Lapsed olid nii tublid hoolimata vihmast ja tormisest ilmast reedel.
Eriti äge oli laupäevane spontaanne tantsupidu, mida ma ise kohal ei näinud aga see mõte, et meil ongi nüüd sellised noored, kelles on mässumeelsust ja pealehakkamist väga meeldis! Sellist Eestit me ju tahtsime? :)

Ja see vennastumine, mis hetkeks tekkis lauluväljakul. Üks võõras pisike poiss laulis mulle "Kägu kukub, kägu kukub, kuku! kuku!" "Ma ise tegin selle laulu, praegu tegin!" Siis sirutas käe kommi järele ja teatas uhkelt : "ma olen maiasmokk!" Emaga rääkis saksa ja eesti keeles aga minuga imelist eesti keelt. Toredad on need vanemad, kes isegi võõrsil olles suudavad lastele emakeele selgeks õpetada ja nii veatult. Ja viitsivad nad laulupeole tuua. Kuigi poisile omale jättis jaanituli suurema elamuse (..."sest siis oli mu sünnipäev ja ma sain palju legosid!"), meeldis talle laulupidu ka. Eriti Metsatölli lugu ("Mulle meeldib rock! Mul on kodus isegi üks Padari lugu, mulle meeldib Padar!")

Vaim hõljub veel lauluväljaku kandis kuskil. Kui juhtute nägema, ajage tööle!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar