reede, 9. juuni 2017

Sihikindlust meil jagub!

AUTOR
http://www.ravelry.com/people/blacksea
Täna jäi silma (st eile juba, arvestades kellaaega) üks imeilus kampsun.

Kõik katsed seda leida luhtusid. Tavaliselt mul ei võta palju aega, et pildituvastuse alusel (Google) leida algallikas, kuna ilusad asjad jäävad ikka netis silma ja otsides jõuad omakoda algse postituseni välja. Aga vot see oli pähkel!

Algne pilt oli üleslaaditud flickrisse ja oli näha, et inimene oli selle läbi kudunud detailide kaupa ja niiviisi ka pildistanud. Mingit infot lisaks polnud, ainult nimi ja kõik muud sarnased fotod veebis olid vene lehtedel, kopi-paste ehk sama taust, sama kardigan. Mul kulus pea 2h, et lõpuks autor leida :) Täiesti hull, eksole aga ma ei saanud enam alla anda. Mis mõttes ma ei leia noh!
Googeldasin, kolasin Ravelryst (aran, aastaarvud, erinevad otsisõnad... ), uuesti googeldama... no ei ole! Kuni lõpuks hakkas "hargnema" ja leidsin!

Ühesõnaga - Blacksea Ravelrys, Küproselt pärit kuduja ja kardigani  nimeks on Ecru.
Oma nuputatud muster, mille koostamisel sai ta inspiratsiooni Givenchy Ecru Shawl kardiganist.


Lahendatud.  Holmes võib magama minna :P Kell on 0.46 ja homme on tööpäev. 

Tõesti, hakka või uskuma, et täiskuu ajab inimesed hulluks. Just kidding. Onju ilus kampsun?! Ma jumaldan palmikuid!

Edit. Ravelrys pilte vaadates selgub, et aluspõhi on kampsunil täiesti lihtne. Lisaks on tal kootud parempidises koes paelad, mis omakorda põimitud kootud pinnale - alt ülesse ning siis osad risti nagu ketsipaelad. Sellest siis tekibki see äge paksu palmikut imiteeriv pind. Geniaalne! 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar