pühapäev, 25. juuni 2017

Anti kolm vaba päeva*

Juba kuid mõtlen sellest, et tuleks ette võtta üks põhjalik lõngaaudit. Kaaluda poolikud kerad, täiendada Ravelry´t, teha vajadusel uusi pilte jne. Et oleks põhjalik ülevaade, mis mul siis ikkagi siin kodus on ja mida enam ei ole. Korra aastas sorteerin küll aga sellist jäägianalüüsi kaalu alusel ei ole ma varem teinud. Õnneks oli mitu vaba päeva, mis vajasid tõhusat kasutust ja mis oleks veel mõnusam tegevus kui lõngakastides sobramine.

Rosin aitas ka sorteerida

Ma muidugi ei arvanud, et sellele nii palju aega kulub! Esimesel päeval rassisin 10.30st kuni 20.30ni ja teisel pisut vähem (12.30-20.30), sekka muidugi koera jalutusminutid ning koristamise- ja söögitegemispausid.

Need on lõngad, mis koju tee leinud viimase pooleteise aasta jooksul.

Tulemus on siis selline, et lõnga osta ei tohiks mitte mingil juhul. Ma pean omale välja mõtlema karistuse kui sellest, omale seatud reeglist, üle astun. Ega ma ostangi harva tegelikult täishinnaga, pigem ikka siis kui keegi tuttav varusid tuulutab või kui mõnes poes suur allahindlus on aga siiski, neid paganama lõngu muudkui koguneb... :)

Samas võiks ju alati mõtelda lõngakastidest niiviisi nagu veinifännid mõtlevad oma väärtuslikust veinikeldrist. No olgem ausad, kui ette satub ikka väga omapärane lõng või bränd, mida pole varem kuulnudki või proovinud, siis on kiusatus suur. Nii et minu meelest loeb ikka mitmekesisus ja unikaalsus ka.

Suure pingutuse tulemusena suutsin mõned üksikud pakid välja sorteerida ja need lähevad nüüd pakkumisele. Kel huvi, andke märku! Ei midagi udupeent, peamiselt taaskasutus aga sokilõngaks või uuele elule saatmiseks on nood väärt küll. Hoian mõnda aega siin ja siis lähevad osta.ee keskkonda üles. Nii et kasutage juhust! Päris tasuta jagada ei tahaks aga sama hinda kui nood ostes oli, ka ei küsi. Minu meiliaadress on siin paremal, nii et kui huvi, kirjutage ja arutame.


Sinised toonid, nendest oli mul kunagi L-suuruses lühikeste varrukatega top. Jämedam lõng, vast number 4 varrastega kudumiseks. Koostist ei oska öelda, suhteliselt soe oli kudum ja kandsin pigem talvel.Pakuks kõik kolm tooni korraga ja koos.


Helesinine, 45g
Kirju sinine 173g
Tumesinine, 99g

Novita Sofia. Taaskasutus - mul oli sellest lõngas Mirabella kootud, ema harutas ära. Nii et lühikeste varrukatega pluusiks ehk?

477g, koostis: 66% akrüül, 25% puuvill, 9% viskoos. Vardad nr. 5/6.
tokis oli lõng selline.


 * kes Baskini lugusid teab, tundis pealkirja ära.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar