teisipäev, 9. mai 2017

Lumi ja sõrmikud

Hommikul selgus, et nii mõneski Eestimaa paigas on täna lumi taas maas. Mis siis ikka, mul on nüüd õnneks uued sõrmikud :) Ja isegi kui päike pilve tagant piilub, on tuul läbilõikavalt külm. Nii et sõrmik on hetkel veel vajalik.

Algustasin nendega Kristi Jõeste meistriklassis (ERM korraldas) ning avastasin, et kude on liiga luru. Seejärel vahetasin vardad peenemate vastu ning tegin kohe korraga kaks rannet valmis. Kiire kudumine oli ja mõnus vaheldus pitskardinale. Sõrmed olen suutnud kuidagi omapäraselt kortsu aurutada ag akuna ma tahtsin kohe kätte panna, siis ei viitsinud uuesti üle ka teha.





Roosimislõng oleks pidanud olema paksem aga mulle hirmsasti meeldis just see toon, nii et ma ei hakanud uuesti kappides tuhnima ja uut otsima. Kahekordselt oleks jälle liiga jäme olnud. Õnneks ei andnud värvi, see kunagi ostetud Haapsalu pitsipäeval ühest telgist. Tausta enam ei mäleta. Äkki Muhu prouad müüsid, pead ei julge anda :)

Vardad olid 1,25 ja valge lõng peaks olema 40+a vana 7/2 (alternatiiv on Aade, mul olid keralõpud koos kotis). Sinine on Aade lõng, 8/2

100% rahul ei ole aga igapäevaseks kandmiseks käivad küll. Käes on mõnusad, täpselt parajad ja mugavad. Aga arenguruumi on lõputult. Näiteks harutan ma nüüd oma kolmevärvilistel ära 2 sõrme, sest on uusi mõtteid ja vahepeal sai vanu kindaid ka pisut katsuda. Nii et neid kolmevärvilisi ikka nii pea ei näe, teise kinda ranne tuleb ka uuesti teha, sest mingis kummalises meeltesegadushoos olin unustanud keersilmused ära :) Vahel lihtsalt tabab mind udupealisus, mis teha!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar