teisipäev, 4. aprill 2017

Natuke teisest ooperist. Ajaplaneerimine ja registreerimine.

Kas te olete vahel mingi perioodi jooksul kirja pannud, regulaarselt, millele teie aeg kulub? Ülemused vahel annavad alluvatele selliseid ülesandeid ja ma ei pea praegu seda silmas. Vaid väljaspool tööaega nt? Alates unest (kui palju te magate) kuni söökideni, asendustegevusteni välja. Ma olen üritanud aga alati hasart vaibub, kuna see nõuab rutiinset kirjapanemist ja harjumust. Planeerimist ka aga nt nädal võiks olla täieste reaalne, muidugi kuu või paar oleks objektiivsem, sest nädalaks suudab igaüks oma tegevusi koondada ja end kätte võtta aga paar kuud oleks keerulisem. Lisanduks spontaansus ning see looks ülevaatest terviklikuma pildi.

Teate küll, need kaks filosoofilist küsimust siin elus "Kuhu kaob aeg?" ja "Kust tuleb tolm?". Prooviks esimesega midagi peale hakata, kas keegi lööks kampa? Pärast oleks hea võrrelda. Kavatsen testida sellist äppi  nagu  ATracker - Daily Task and Time Tracking Lite by WonderApps AB (https://appsto.re/ee/JGthF.i) Sporti ja und regab mul teine äpp, katsun neid kuidagi ühildada ja vaadata, mis välja tuleb.

Testimiseni :)

2 kommentaari:

  1. Just alles tegin :) Kolleegi lapsel oli magistritööks vaja.
    Halb üllatus oli see, kui palju ma tegelikult kulutan aega igasugu jama ja rutiinsete kohustuste peale. ,Iga kiri tuleb ju enne prügikasti panemist vähemalt diagonaalis läbi vaadata. Iga kõne tuleb vastu võtta...

    VastaKustuta
  2. Sa räägid tööalaselt siis või väljaspool tööaega?

    VastaKustuta