pühapäev, 26. märts 2017

Mul on tekk!

Tere!

Mäletate mind veel? Ei? Ok, mina olen üks kodustatud elanik, kelle kohta saab lugeda siit ja siit. Ja mul on nüüd nimi!
Lubage tutvustada, minu nimi on Kusti! Kuidas meeldib?

Aga mitte sellest ei tahtnud ma rääkida. Hoopis sellest, et mul on nüüd peale pikka ootamist lõpuks ometi oma tekk!



Nüüd ma saan Rosina külje alla pugeda ja teki silmini tõmmata. Nii mõnus :)
Ja mulle tuli meelde, et ma pole teile ka vist oma uusi pükse näidanud. Need on traksidega, et alla ei vajuks ja piisava pikkusega, et suvel saaks paljajalu ringi traavida.

Ma arvan, et mul polegi praegu rohkem asju vaja.

Inimene ütles ka, et ta leidis veel ühe äravistatud nuku, kes on alles beebi ning kogu aeg magab, silmad kinni. Ja et ta peab nüüd temale ka uued riided tegema, kuna ta tuli meile täiesti paljana. Ma muidugi võin talle seniks oma tekki laenata, et tal külm ei oleks.

Eks te siis ikka hoidke siinsel paigal silm peal, katsun varsti uuest elanikust ka pilte teha.

2 kommentaari: