kolmapäev, 28. detsember 2016

Veel pilte lõppevast aastast

Enne kui aastale joon alla tõmmatakse, näitan Kostivere mõisas kangatrüki koolitusel tehtud pilti. Tikkisin sellele litreid peale ning raamisin ära. Sai selline jõulukuusk:

Riideks oli üks hirmvana jämedakoeline linane riie. Muidugi ma triikisin ta pisut kollaseks, kuigi õpetaja ju luges sõnad peale, et kalka võiks vahel olla. Eks järgmisel korral olen targem. See pilt on tehtud diatüüpia tehnikas. Üks pilt, millel vaid jooned ja teine pilt on veel, kus vastupidine kujutis. Põnev tehnika oli!

Jõuludeks sain emalt suure hunniku kolmekordset villast lõnga ja uue kohvikannusoojendaja. Ta nokitseb nende kallal ajaviiteks, mulle see materjal hirmsasti meeldib ja muidugi aplikatsioonid ka :)





Jõuludeks tegin maale mangotordi, nami-nami retsepti põhjal. Olen korra varem ka vist sellest kirjutanud, East Endi püreega on see jumalik! Mitte magus, selline siidiselt pehme maitsega aga samas siiski suht rammus. Üle ühe lõigu väga rohkem ei tahagi.


Mul olid tavalised küpsised põhjaks, mitte piparkoogid. Kuidagi sel aastal läks nii, et küpsetasin küll kohutava laari aga pakkidesse ära jagades jäid koju vaid mõned riismed. Ja osa läks jõulukaunistusteks ka. Mul on sel aastal söödavad kaunistused - südamepiparkoogid kuusel ning kindapiparkoogid laes rippumas. Ja siis veel kingipakkide külge kaunistuseks läksid ka südamed, et saajatel oleks põnev ja saaks ikka nosida midagi ka :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar