kolmapäev, 17. august 2016

Kõige-kõige

Täna ma kirjutan teile nendest asjadest, mis on maailmas kõige paremad. Noh, minu arvates ja hetkel, eks neid muidugi ole veel:

"Väikese Tomi" jäätis, see rohelise paberiga, millel on shokolaadi peal pisikesed pähkliterad ja sees pulgal lühikene sõnum. Ma vahel mõtlen, kas ma ostan neid jäätiseid sõnumi pärast või siiski jäätise pärast ikka ka.


Vihmas jalutamine. Soojas vihmas, ilma tuuleta, soojalt riides. Lonkida ja mõtteid mõtelda. Kahjuks koer hetkel ei jaga minu vaimustust, ma ei teagi, millest see vastumeelsus tal.

Raamatupoest suure hunniku raamatutega välja jalutamine. See tunne, et saak oli hea ja kohe kui tekib vaba hetk, poed kuskile mõnusasse nurka ja nuusutad värske trükise lõhna. Siis hakkad lugema.

Postkastist päris kirja leidmine. Teate kui harva inimesed tänapäeval kirju saadavad. Seda mõnusam on neid siiski saada ja lugeda.

Külma ja niiske ilmaga pliiditule vaatamine. Puud praksuvad, ahjusuust õhkab kuuma, tulekeeled mängivad klaasukse taga.

Oma ala parima kuulamine, eriti kui tegemist on inimesega, kes oskab hästi rääkida. Detailid, inspiratsioon, õhin, energia.

Ilus märkmepaber, värviline pliiats joonimiseks, kirjaklambrid, tokk head lõnga soetatud allahindluse ajal, äge sekkarileid, mahakukkunud kopikas.

"ahhaa" moment peale pika keerulise teksti lugemist kui lõpuks jõuab mõte kohale.

Hästi väljakukkunud söök-tort-hoidis.

Geniaalne lahendus napakale päevakavale, sügav uni ja terve koer.

(kohustuste)vaba nädalavahetus.

Jalutuskäik inimtühjas paigas (mets, alev, tänav, aas)

Värsked marjad, juurikad, palju marju!

Vaikus... vaikus... vaikus.

Hea vein ja tore seltskond

Väikesed rõõmud, suured saavutused.

Naeratus, õigel ajal ja hetkel.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar