pühapäev, 3. juuli 2016

Mõisad

G juba ütles, et alati kui me sinuga kuskile lähme, siis sa tahad mõisa minna. No tõesti, mina ka ei tea, miks see nii on :)  Albust ma just kirjutasin, lisaks jõudsin sel nädalal veel Ravilasse ja Anijale. Loom pressis end ka kaasa, mõisa- ja kohvikuhuviline nagu ta on :)


Ravila mõisa terrassil

Ravila mõis

Rebane ja Saatpalu Anija mõisa küünis

Nüüd ma olen ringitraavimisest natukene väsinud ja päev kudumiseks oli vägagi tervitatav. Mulle tundub, et ka looma poolt. Uus sall edeneb, loodetavasti saan puhkuse ajal valmis aga lubada siiski ei julge.


Saara Hea pitsilõng on tõesti hea! Tooniks - meresinine. Eile kudusin pea pool päeva isuga, täna oli lugemise ilm ja isu. Mõnus kodune vaikelu, isegi ilm läks "normaalseks". Mul pole midagi päikese vastu aga ma ei suuda liiga kuuma ilmaga kodus mitte midagi korda saata, isegi koristada ei jaksanud...

Kui nädala alguses oli tunne, et mul oleks vaja koolitust teemal "kuidas puhata ja puhkust nautida", siis hetkel tundub, et juba nagu läheks. Õnneks on mõned päevad veel jäänud... õnnis aeg!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar