teisipäev, 26. jaanuar 2016

Backup kudumine

Mul on ikka mingi poolik asi, mis nn paralleelselt põhikudumiste kõrvale käib. Kui ma kudusin eelmist salli, siis oli paralleelkudumiks meresinine Hea lõngast proovisall. Nüüd, mil ma ootan uut lõnga, on meresinisest sallist saanud nn peakudum ning parallelkudumiseks on rohelised villased sõrmikud.

Jälle sõrmikud? Jah, sest selliseid mul veel ei ole ning lihtsalt ilma mustrita kudumit on hea kaasa vedada, jutustamise kõrvale kududa ning samuti telekavaatamise taustaks teha. Õnneks on nüüd minu laupäevaõhtune "muuvisession" taas inglisekeelne ja ma ei pea vahtima kogu aeg teleka suunas.

Sellegipoolest peab keegi ju selle meresinise ka valmis tegema. Tellisin lõnga millaski sügisel eesmärgiga proovida, kas ikka on nii hea lõng nagu räägitakse. Üsna mõnus on, julgen täitsa soovitada :)

Salli all on loomulikult koer. Ma räägin kogu aeg,  et mul surevad kududes jalad ära :P
Üle poole ripsiridadest on valmis, nuppe seekord ei ole. Ma olen ammu toda hagakirja vaadanud, küll selle mõttega, et teha omale maavillasest naturaalsest valgest üks soe pleed aga no neid ideid on alati rohkem kui realiseerida inimene jaksab, seega kuidagi juhtus nii, et pits pressis end vahele :P Ma ei ole eriti süsteemne, tuleb tunnistada. Aga küll tuleb see villane kunagi ka, teoorias vähemalt. Vähemalt kõlbas too põhjendus suurepäraselt uue laari lõngaostu tegemiseks. Nagu mu vanaema ikka armastas ütelda, et loll, kes põhjust ei leia. Vahel on tunne, et need lõngad lausa ise hiilivad minu koju. Ühe või kahe kaupa, lipitsedes ja survele visalt vastu pannes. 

Nii et mis mul muud üle jääb kui muudkui kududa aga hetkel tundub küll, et "üks loll" jõuab rohkem osta kui teine kududa :P 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar