kolmapäev, 14. oktoober 2015

Inspireerijad

Ma jõudsin küll postitada mõttepildi ja idee aga enese inspireerijatest kirjutada ei jõudnud. Alustan kokandusest. Ma pole olnud teab mis kokkaja, alles viimasel ajal on rohkem katsetusi tehtud ja kui midagi hästi välja tuleb, siis see motiveerib jätkama.

Inspiratsiooni ammutan enamasti Nami-namist aga blogijatest vaatan alati Anu postitusi, samuti olen proovinud Manni retsepte. Eriti neid lihtsalt vanaema keekse ja karaskeid, millest ta ikka vahel blogib.
Magusa osas olen snhnitti võtnud Kajalt, nt Pavlova katsetus kunagine oli ette võetud just nimelt Kaja katsetuste põhjal. Ise poleks vist julgenud proovima hakata.

Käsitöö osas ma ei teagi, viimasel ajal on kuidagi juhtunud nii, et koon vanu asju koopiatena. Mida vanemad, seda põnevamad. Pitsi sekka ning praktilisi asju sinna ja tänna. Ega blogidesse palju enam käsitööst ei satugi, paljud kasutavad feissi või siis on otsustanud oma asju üldse mitte välja panna. Haapsalus käigud alati inspireerivad, siis tahaks muudkui kududa ja kududa.

1 kommentaar:

  1. Jah, Haapsalu annab omal vaiksel moel alati inspiratsiooni kuhjaga kaasa. Hiljem hea kõik mõtted teoks teha, kui jätkuks vaid aega ja aega. Bloginduse kohta ütleks nii palju, et siin on mõtteid ja tuuma rohkem kui fb-s, mis minu jaoks on kuidagi eklektiline ja pealiskaudne :)

    VastaKustuta