kolmapäev, 16. september 2015

Unekott

Erinevalt minu eelmistest koertest on Rosin üks paras unekott. Hommikuti on täiesti tavaline olukord see, et mina ärkan, lähen kööki ja tema keerab pesas teise külje, et edasi nohiseda. Kööki ilmub alles siis kui kuuleb, et tema kaussi krõbud kukuvad.

Eriti naljakas on ta siis kui mul on tahtmine talle pai teha enne kui ma kööki lähen. Ta laseb sel kenasti sündida aga peale paid laseb kuuldavale naljaka vingumise nagu tahaks öelda, et no halloo, kas sa siis ei saa tõesti nii üles tõusta, et mind ei torgiks?! Kas ma pean ka tulema või tohib veel pisut magada? Ja peale seda tuleb ringutades elutuppa ja läheb otsejoones oma teise pesasse edasi tukkuma. Tüütu inimene, eksole :P

Samamoodi käitub ta siis kui ma vahel hilisõhtul sohval tukkuvale koerale pai teen või sügan. Kui ikka on juba (või veel) uneaeg, siis lastagu koeral rahus olla.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar